• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Proberen bij een sterfelijke/dhampier/onsterfelijke te komen en nog meer van hun leven te weten komen ;d]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [hahahah jah sorry ;p]

    Emma Cailtynn Mckenzie
    Ik bloosde verlegen. Ik merkte dat ik knus tegen hem aan was gaan liggen, en ging dan rap recht zitten. -Emma, waar ben je mee bezig?- dacht ik in mezelf.

    Evan Sky Redness
    Ik verschrok me rot. 'VAL ME ANDERS AAAN?' Ik snauw haar woest af, in de hoop dat ze me met rust liet. Ik had nu even geen zin om dit -geheim- met iemand anders te delen. Het waren haar zaken niet, vond ik. Ik liep aan haar voorbij.


    Noah Skyler White
    Ik keek haar verbaasd aan. 'Serieus? Sorry, ik had je veel jonger geschat.' Ik merkte dat ze het koud had, en duwde haar iets tegen me aan. Onwennig hield ik haar tegen me.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [@LoonyLuna Kan :'D.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oliver Mitchel Sanz

    Ze was lekker tegen me aan komen zitten maar trok zich nu weer terug. Ze
    bloosde een beetje. Ik glimlach verlegen. 'Wat is er? Ik vond het fijn.'
    Geef ik stilletjes toe.

    Lissa "Liss" Dilians
    'Ik ben klein,' grinnikte ik. 'Zullen we naar binnen gaan? Daar is het vast warmer.' Ik liet even een blik vallen op Domenique, maar trok me er even niets van aan.

    Aurora Scarlett Shan
    Ik liep hem achter na.
    'Blijf nou! Waarom bloos je?' vroeg ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Cailtynn Mckenzie
    Verbaasd legde ik me dan terug naast hem. Hij gaf me een zalig gevoel; beschermend en warm. Zwijgend staarde ik naar zijn felblauwe ogen. Ze waren werkelijk prachtig. Ik vroeg me af of hij geen vriendin had, maar waarschijnlijk wel. Hij was te geweldig om alleen te zijn. In gedachten verzonken bedacht ik hoe zijn perfecte vriendin eruit zou zien.

    Evan Sky Redness
    'Ik had het gewoon freaking koud, mag het?' Ik wandelde weg van haar, maar ze bleef me volgen. Toen sloeg ik bijna de deur van mijn kamer in haar gezicht. Eindelijk rust.


    Noah Skyler White
    Ik knikte instemmend. Ik volgde haar braafjes, blij dat ik een Dhampier gevonden had.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz

    Ze legt haar hoofd weer op mijn schouder en ik steun erop mijn mijn hoofd.
    Ik laat mijn arm rond haar middel gaan pruts met mijn hand wat aan mijn
    broekriem.

    Lissa "Liss" Dilians
    Ik liep met hem naar de woonkamer, en liet me in een bank neerploffen.
    'En nu?' zei ik en ik grinnikte zacht.

    Domenique "Domy" Servanuels
    Ik twijfelde om hem even te bellen om te kijken of mijn nummer het deed, maar ik had zijn nummer niet. Naar de Strigoi bellen dan maar?... Ik liep naar binnen, naar mijn kamer en pakte mijn mobiel. Ik toetste het nummer in van hun.

    Aurora Scarlett Shan
    Ik liep naar de keuken, waar ik een telefoon-ringtone hoorde. Ik pakte hem op, hoorde dat het voor Sky was en mompelde wat.
    'Sky, telefoon voor je!' riep ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Kan ik iemand tegen komen, want ik weet niet wat ik anders moet schrijven?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Zijn stevige arm rond me brengt me terug op de wereld. Het was het doodsstil tussen ons, maar het was eerder een aangename stilte. Er was geen drang om iets te zeggen, gewoon bij hem zijn was al zalig. 'Waar is je vriendin?' vroeg ik hem dan toch maar.

    Evan Sky Redness
    Ik keek haar nijdig aan, denkend dat het weer zo'n flauwe truck van haar was. Maar toen ik zag dat de telefoon werkelijk ging, nam ik hem direct aan. 'Yellow?'

    Noah Skyler White
    Ik haalde mijn schouder op. 'Kies maar.' Afwachtend keek ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:05 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz


    'Waar is je vriendin?' Vraagt Emma als onze stilte nu wel lang genoeg geduurt heeft. 'Ik heb geen vriendin.' Antwoord ik zacht. Ik ben moe.
    Geen idee waarom misschien was het spanning?

    Emma Caitlynn Mckenzie
    'Hoezo, je hebt geen vriendin?' Ik zag dat hij geeuwde. Bang dat hij mijn vragen maar saai vond, zweeg ik.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Aurora Scarlett Shan
    Ik probeerde mee te luisteren, wie het was en wát het was. Helaas kon dat niet..

    Domenique "Domy" Servanuels
    'Hooi, met Domenique. Ik wilde vragen of mijn nummer het deed..' zei ik zachtjes.

    Lissa "Liss" Dilians
    'Heb jij een idee?' vroeg ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [iemand die nog een poppetje vrij heeft die tegen Felicity of JJ kan praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oliver Mitchel Sanz

    'Hoezo, je hebt geen vriendin?' Ik keek haar lachend aan. 'Zoals ik het zeg:
    Ik heb geen vriendin ik ben single niet gebonden of hoe je het ook wilt noemen.' Ik haalde mijn schouders op. 'Heb jij een vriend dan?'