• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Cailtynn Mckenzie
    Een pijnscheut ging door heel mijn lichaam. Eerst kronkelde ik een paar kanten op, maar toen veranderde de pijn langzaam maar zeker in genot. Ik grijnsde breed, het zalige gevoel overwelmde me. Ik hoopte dat het nog lang zou blijven duren, ook al zou hij me helemaal leegzuigen.

    Evan Sky Redness
    Ik stopte onmiddelijk. 'Ik wil dat je me een week niet meer ziet. Ik heb dringend bloed nodig, en ik wil niet dat je me dan ziet.' Een rilling liep over mijn rug toen ik dacht aan hoe gevaarlijk ik dan uitzag, zoals een bloedzuigend monster. Ik moest een slachtoffer maken, dan kon ik daarna mezelf beter onder controle houden. Maar Domenique zou me nooit zo mogen zien.

    Noah Skyler White
    Ik keek haar nog een laatste keer aan, vooraleer ik mijn zinnen op haar pols zou zetten. Voorzichtig maakte ik met mijn hoektanden een weg naar haar slagader. Ik wist dat het even pijn zou doen. Ik deed mijn best om het zo zacht mogelijk te doen, maar ik verwachtte eigenlijk niet dat ik haar bloed lekker zou vinden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Rachael Eloise
    Ik probeerde hem te reanimeren en had al om hulp gevraagd. Maar voor de hulp kwam merkte ik dat er niks meer was om rond te pompen. Hij was te snel bleek. Ik pakte een lege spuit en probeerde wat bloed weg te halen, misschien voor onderzoek. Maar ik kreeg nauwelijks een druppel. Geïrriteerd gooide ik het spuitje weg en wachtte voor hulp. Er gingen veel door mijn hoofd. Toen er hulp aan kwam liep ik weg. Ze vroegen nog wat dingen, maar ik zei dat ik rust wilde. Ik ging naar het park toe nadat ik mijn wond had schoon gemaakt. In het park las ik een fantasy boek om alles te vergeten wat ik gezien had. Tot me iets realiseerde. er ging een vraag door me hoofd. 'Wat nou als ze echt zijn?' Daar twijfelde ik wel aan. Natuurlijk bestaan ze niet. Gewoon fantasie. Zei 1 stemmetje, maar de andere had ene hele andere idee, omdat alles zo raar was. 'Vampier.' Zei ik langzaam en stil. 'Zou dat kunnen?' Zei ik tegen mezellf


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ Samenvatting? Net bij gekomen]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Domenique "Domy" Servanuels
    'Mag ik daarna weer komen?...' vroeg ik voorzichtig. Ik voelde me raar genoeg fijn bij hem. En een koppel met hem... Daar zou ik over na denken...

    Lissa 'Liss' Dilians
    Ik kronkelde even van de hevige pijn toen hij zijn tanden in mijn pols boorde, maar dat veranderde in genot. Vurig genot, zal ik het maar noemen, want ik genoot en veel van.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Cailtynn Mckenzie

    Evan Sky Redness
    Ik aarzelde. 'Ik.. Ik weet het niet.' Ik vroeg het mezelf af, het was misschien nodig om wat afstand te nemen. Het was niet goed voor beide van ons om te close te worden.

    Noah Skyler White
    Verbaasd zoog ik verder. Het was veel lekkerder dan ik had verwacht van haar. Het rode goedje was zelfs heerlijk. Ik moest me inhouden om haar niet leeg te zuigen, en nadat ik al mijn krachten terug had gekregen, stopte ik met tegenzin. 'En?' vroeg ik afwachtend terwijl ik het bloed afveegde.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Lissa 'Liss' Dilians
    Ik zuchtte toen het genot zachtjes wegvaagde.
    'Ha, dat was geweldig,' zei ik en ik zuchtte opgelucht.

    Domenique "Domy" Servanuels
    Ik keek hem voorzichtig aan.
    'Weetje.. Over een week kom ik nog.. wel, als je het goed vind.. Als het eerder of later mag of moet, dan kan je me bellen naar mijn mobiel..' Eigenlijk mocht ik die niet eens hebben, achja. Ik pakte een briefje met mijn nummer en drukte het in zijn handen.
    'Ik zie je heus nog wel.' Ik glimlachte geruststellend en aarzelde even. Dan drukte ik een zachte kus op zijn wang en rende terug naar de Strigoi Academie.

    [-Als sky terug naar zijn Academie komt, komt hij Aurora tegen XD-]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:20 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Serena Elisa Medici.
    Verveeld liep ik door de lange gangen van het Sint-Vladimir Academie. Ik slaakte een diepe zucht terwijl ik door de grote deuren naar buiten liep. Het sneeuwde zachtjes, wat me nog meer irriteerde. Ik had niks met sneeuw. Langzaam liep ik naar één van de bankjes en plofte er neer. Alles nieuweling op de academie had ik nog geen één vriend gemaakt of had uberhaupt een dhampier me 'uitgekozen'.


    Stay Strong Darling

    Oliver Mitchel Sanz

    Ze smaakt heerlijk en het kost me veel moeite om te stoppen maar het lukt me toch. Ik voel een druppel over mijn kip glijden maar neem de moeite niet het weg te halen. Ik kijk haar vragend aan. 'Heb ik je pijn gedaan?'

    Rachael Eloise
    Ik stopte het boek in mijn tas en rende naar het ziekenhuis. Bij de ingang liep ik bijna tegen een politie man aan.Ik zei snel sorry en liep naar boven. Ik nam niet eens de tijd om de lift te nemen. Ik stopte om de hoek bij Laurence zijn werk kamer. Ik zag een paar politie mensen naar buiten lopen. Hun gezichten waren serieus. het bewijs moest vernietigd worden. dacht ik in mijzelf. Toen ze ver genoeg waren glipte ik naar binnen. Ze hadden hem niet op slot gezet. Ik sloop rustig naar zijn bureau. Daar zocht ik naar de dossier van het meisje. De politie had hem duidelijk verplaats. Uiteindelijk had ik hem gevonden en stopte hem snel in mijn tas. Toen ging ik snel weg. Toen ik de hoek om was kwamen ze politie terug. Ik liep weg en ging weer naar buiten. Ik ging naar mijn huis. Binnen deed ik de haard aan en gooide het dossier erin. mensen zouden denken dat ik gek was. En misschien was ik dat ook


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Emma Cailtynn Mckenzie
    Ik schudde mijn hoofd. 'Neen hoor.' Een glimlach verschijnt op mijn lippen. 'Bedankt.', fluister ik. Ik strijk met mijn vinger over zijn lippen.

    Evan Sky Redness
    Ik grijnsde. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg ik haar, omdat ze er nog zo ontzettend jong uitzag.


    Noah Skyler White
    Verstomd stond ik aan de grond genageld. Gaf ze me nu een kus? Ik bloosde lichtjes toen ik haar na bleef kijken. Daarna zette ik het op een hoger tempo, richting de Strigoi-academie.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz

    'Bedankt.' Fluisterd ze en glimalcht naar me. Haar vingers tstrelen over
    mijn lippen en ik glimlach terug. Ik realiseer me dat het bloed en nog zit
    dus veeg ik het maar snel weg.

    [Waarschijnlijk omgedraaid hé, Julie XD!]
    Domenique "Domy" Servanuels
    Toen ik op het plein aankwam ging ik op een bankje zitten. Ik keek rood aangelopen naar een jongen en waarschijnlijk Lissa. Hopelijk zouden ze niet merken dat ik er was.

    Lissa 'Liss' Dilians
    'Ik ben 15, ik word over een maand 16,' antwoordde ik. 'En jij?' Ik wreef even over mijn arm, het was redelijk koud buiten.

    Aurora Scarlett Shan
    Toen ik Sky aan zag rennen, licht blozend, fronste ik. Ik sprong van het muurtje af en liet een muurtje voor zijn ogen verschijnen zodat hij zou stoppen. Daarna verdween het muurtje weer en liep ik naar hem toe.
    'Waar kom jij vandaan?' vroeg ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Cailtynn Mckenzie
    'Ik moet je iets zeggen..' Mijn blik keek hem bezorgd aan. Ik zuchtte. 'Volgens mij geraak je me niet meer kwijt..'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz

    'Ik moet je iets zeggen.. Volgens mij geraak je me niet meer kwijt..' Ik glimlach. 'Dat vind ik niet heel erg hoor.' Lach ik naar haar.

    Rachael Eloise
    De telefoon ging. Ik stond levenloos op en staarde nog steeds nar het vuur. Ik pikte de telefoon op. 'Hallo?'
    'Hallo je broer hier. Alles goed?' Ik draaide zuchtend mijn ogen. 'Ja en doei.' Zei ik geïrriteerd. 'Nee, nee wacht! Onze ouders zijn bezorgt om je! je belt mij of hun nooit. En als we bellen neem je niet op.' Zei hij bezorgt.
    'Hun bezorgt? laat me niet lachen. Ik neem geen contact om de zelfde reden dat jij weg liep. Ik wil niet weten waarom jij ze niet mag. Als je het mij vraag mochen jullie allemaal weg blijven uit mijn leven!' Ik drukte op het uit knopje. Om niet gebeld te worden drukte ik op een ander knopje. Wat had ik een hekel aan hun.


    [Oke ze is achter het geheim. wat nu :'D?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor