• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Sterfelijke - Kan iemand met gedachten dwingen/emoties manipuleren.
    Ik sprong uit de boom en ging er tegen aan zitten. Ik zong nog steeds en plukte bloemetjes, zoals een klein, lief meisje ook had gedaan. Ik begon er een armbandje van te maken. Vaag hoorde ik geren door de scherpe zintuigen, maar ik trok me er niets van aan.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijke
    Zou ik mijn gave gebruiken. Neen, veel te gevaarlijk. Als ik te dicht bij die academie kwam, zou dat niet zomaar zonder gevolgen kunnen. Ik besloot weg te rennen, weg van het veel te mooie geluid. Na zo'n 5 minuten hardlopen hapte ik naar adem. Dat was nipt.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 14:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Sterfelijke - Kan iemand met gedachten dwingen/emoties manipuleren.
    Ik hoorde iemand of iets weer wegrennen. Buiten de poorten mocht ik eigenlijk niet komen, maar ik was veel te nieuwsgierig. Tenslotte was mijn geur ook niet de slechtste. Ik zou willen kijken, wat ik ook deed. Ik stopte met zingen en stond op. Ik rende een kilometer verder, wat al een halve kilometer weg bij de poorten was. Hier mocht ik niet eens komen. Maar nieuwsgierigheid was mijn toppunt. Misschien was het wel een verdwaalde dhampier of zo. Je wist maar nooit. Ik sprong een boom in en keek naar de Strigoi Academie die een kilometer verderop lag.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijke
    Ik voelde de aanwezigheid van iets. Ik snoof en rook een walm van.. vrouwelijke sterfelijke. Ik keek rond. Op straat zag ik niemand staan. Ik schudde mijn hoofd. -Je bent gek aan het worden, Sky- Ik zuchtte. Ik zette het weer op een sprintje en rende op een hoog tempo naar de Strigoi Academie.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 14:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Sterfelijke - Kan iemand met gedachten dwingen/emoties manipuleren.
    Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en sprong weer uit de boom. Ik rende een halve kilometer verder, en sprong meteen in de boom toen ik een onsterfelijke zag. Ik hield mijn adem in en mijn hart klopte als een bezetene.

    [Jaa, de hartjes van sterfelijken kloppen wel, weird]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijke
    De geur was sterker dan ooit. Ik grijnsde, blij dat ik het me niet inbeeldde. Ik keek nieuwsgierig rond, ook al wist ik wel dat het fout was om te dicht bij een sterfelijke te komen. Ik kon haar misschien alleen aankijken? Ik keek snel over de straat, niemand te zien. Toen ik mijn hoofd draaide om te kijken in een zijstraatje, trok iets mijn aandacht. Een klein bang meisje. Een grijns verscheen op mijn gezicht, terwijl ik haar blik probeerde te vangen met mijn vuurrode ogen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Sterfelijke - Kan iemand met gedachten dwingen/emoties manipuleren.
    Ik schrok heel erg van de jongen die nu in de boom naar me keek. Wat haat ik mijn nieuwsgierigheid. Ik moest wegwezen, maar ik was te bang om me te laten bewegen. Ik was nu aan de, niet aan de grond, maar aan de tak genageld. Zijn ogen zagen er rustig en charmant uit.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 14:52 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijke
    Ik keek haar vriendelijk aan. Mijn ogen werden goudkleurig getint. Ik gebood haar met mijn ogen om me te volgen. Ik wandelde zelfzeker, maar rustig naar een nabijgelegen parkje, wat veilig was voor zowel sterfelijken als onsterfelijken


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Sterfelijke - Kan iemand met gedachten dwingen/emoties manipuleren.
    Ik vond het wat achterdochtig, maar zijn charme was te sterk. Ik dacht aan mijn gave, maar ik zou eerst nog weten of hij me zou bijten. Ik sprong uit de boom en liep achter hem aan, redelijk onder bedwang van zijn charme. Ik rilde even.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Oliver Mitchel Sanz - Sterfeijk

    Ik heb mijn handen in mijn zakken en loop met gebogen hoofd een beetje rond. Ik voelde me hier nog niet bepaald thuis. Het was niet druk op de gang en ik vroeg me af met hoeveel we hier waren.

    Felicity Sophia Grace
    Ik loop een beetje verveeld door de gangen opzoek naar een sterfelijke waarmee ik zou moeten 'hechten'. Af en toe blijven ze hangen op eentje maar dan loop ik toch weer door. Als ik nog een stukje heb gelopen blijven mijn ogen hangen op een knappe sterfelijke jongen die met een beetje gebogen hoofd rondloopt. Ik glimlach eventjes in mezelf, loop dan op hem af en tik hem op zijn schouder. 'He, ik ben Felicity maar noem me maar Fee of Feli,'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Een tinteling ging door mijn lichaam, zelfs tot in mijn tenen. Ik keek rond. Hij of zij moest er zijn, ik voelde het. Ik keek rond, zoekende naar 'mijn ' sterfelijke. Mijn ogen vingen de blik van Oliver, en ik kreeg het warm. Toen ik zag dat hij al iemand anders had gevonden, zakte ik wat weg. Ik moest de kamer verlaten, anders zou ik mijn opkomende tranen niet meer kunnen bedwingen. Ik stond op en liep snel weg.

    [hihihh ; p]

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    5 meter liep ik voor haar. Niet te dichtbij, maar dicht genoeg om haar onregelmatige hartslag te voelen. Ik snoof, en een heerlijke vrouwelijke geur kwam me tegemoet. ik zette me neer op een bankje in het park.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:13 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz - Sterfelijk

    Ik draai me om en zie een meisje staan. 'He, ik ben Felicity maar noem me maar Fee of Feli,' Ik kijk haar aan. 'Hey ik ben Oliver.' Antwoord ik en kijk een beetje om.

    Felicity Sophia Grace-Dhampier
    'Hey ik ben Oliver.' zegt hij. Ik knik even en glimlach naar hem. Dan merk ik op dat hij er uit ziet alsof hij zich hier een beetje ongemakkelijk voelt. 'Alles goed?' vraag ik lichtelijk bezorgd, 'je ziet er uit alsof je je niet helemaal op je gemak voelt...'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Domenique 'Domy' Servanuels - Sterfelijke - Kan iemand met gedachten dwingen/emoties manipuleren.
    Uit mijn eigen sterke wil bleef ik 2 meter voor het bankje staan. Stel dat hij echt gevaarlijk was, dan zou hij me bijten. Maar Strigoi'ers waren ook gevaarlijk, daarom bleef ik staan. Mijn hart klopte nog steeds als een bezetene.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier.
    Ik liep weg, en keek weer rond. Ik liep ondertussen naar de gang, waar een meisje stond.
    'Hoi, ik ben Lissa, heb jij je sterfelijke al gevonden?' mompelde ik.

    [Voor de duidelijkheid, ze praat tegen Emma ;p]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.