• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Vanuit de duisternis leunde ik nonchalant tegen een boom terwijl ik toekeek hoe iemand in gedachten verzonken het park in kwam.
    Uit voorzorgen nam ik een kleine pas achteruit, zodat ze me zeker niet zou zien.
    Maar toen ik echter een pas naar achter zette, kraakte er enkele takjes onder mijn gewicht.
    Mijn blik was vastgenageld aan het vrouwelijke gedaante dat mijn geluid duidelijk had opgemerkt.
    Ik voelde hoe mijn keel brandde, hoe het verlangde naar de heerlijke warmte van vers bloed, maar toch weerhield me iets ervan om me op de vrouw te storten.
    We waren namelijk niet alleen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise
    Ik bleef staan en keek om me heen.'Hallo is daar iemand?' Zei ik terwijl ik takjes hoorde bewegen. Ik hoorde het water stromen in het meertje. 'Ook goede avond.' Zei ik voorzichtig en ik deed mijn handen in mijn jas. Mijn lange bruine haren zat in een staart. Ik keek om me heen. Ik keek de bosjes in daar zag ik iemand staan in het maanlicht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora Scarlett Shan

    Ik besloot om naar het park te rennen. Daar kwam ik Mary-Anne tegen, en een roepende stem. Ik snoof de geur van haar zachtjes op, en mijn rode ogen leken op te lichten.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Sorry, ik zit op DS, daarom zo laat xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Hallo is daar iemand?" Hoorde ik haar vragen in de stilte van de nacht. "Ook goede avond."
    Ze keek mijn kant op en ik voelde gewoon dat ze mijn gedaante zag.
    Ik was niet van plan om het op een lopen te zetten, dus besloot ik gewoon om te wachten tot ze actie zou ondernemen.
    Vampieren waren tenslotte nog steeds veel sneller dan mensen.
    Nonchalant kruiste ik mijn armen over elkaar terwijl mijn ogen het gebied afspeurden.
    Ik wist dat er iemand was, maar aangezien ik de geur niet herkende, wist ik niet bepaald of het een vriend of vijand was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise
    Ik zag duidelijk dat ze het gebied afspeurde. Mijn ogen waren nog hartstikke goed -behalve met lezen- Ik bleef gewoon staan. De meeste hadden weg gerend van angst. Maar hoe kun je bang zijn voor iets wat er altijd was? vroeg ik mezelf af. ik was eigenwijs zoals iedereen vond. ik hoorde mijn mobiel afgaan.
    Ik pakte het uit mijn zak en keek verbaasd. Het waren mijn ouders. 'Hoe komen ze aan mijn nummer! en ik haalde de batterij uit mijn mobiel. Kwaad stopte ik mijn mobiel in mijn tas. Ik wis dat er nog steeds 2 mensen naar me keken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora Scarlett Shan

    'Zullen we aanvallen?' vroeg ik fluisterend aan Mary-Anne. Ik beet met mijn hoektanden op mijn tong.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Rachael Eloise
    Ik hoorde zacht 'Zullen we aanvallen?'Ik had het idee dat ze dat iets te hard zei.'O, nee zeggen dat je gaat aanvallen voordat je gaat aanvallen dat werkt! ik zit nog geen 10 meter van jullie af en het is dood stil. Misschien handig om zacht te fluisteren op een dood stille plek en dan zo zacht dat niemand het kan horen die mens is.' Zei ik. Ik keek in hun richting.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora Scarlett Shan

    'Argh.' Ik liet mijn gave op haar af gaan en liet haar grootste angst zien. Het drong tot me door dat ze wist wat we waren.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik schudde kalm mijn hoofd heen en weer.
    Dit was echt wel een facepalm waardig.
    Mijn ogen straalden een warme kleur uit toen ik naar de menselijke vrouw keek.
    "Kom." Zei ik tegen Aurora zodat zij alleen het verstond. "Maar doe haar nog niets."
    Elegant kwam ik vanuit de duisternis terwijl mijn haren in wilde krullen op mijn schouders hingen.
    "Kan ik je helpen?" Vroeg ik poeslief aan de vrouw.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise
    Ik weet niet wat ze deden , maar het spookte letterlijk door mijn hoofd. het leek wel of ze mijn grootste angst liet zien. En dat was mijn verleden. Waar door mijn boer weg liep en hen nu help. Wat mijn broer niet wist wat mijn vader deed. Al dacht hij natuurlijk dat ik in zijn auto zat en niks zag. gewoon iemand beroven en vermoorden. opeens stopte het en ik voelde een kleine traan over mijn wang rollen. Ik ging met mijn hand naar me gezicht. ik was hard en haalde zonder moeite de traan weg. verleden is verleden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rachael Eloise

    "Kan ik je helpen?" hoorde ik iemand zeggen. ik kwam weer terug en antwoordde daar snel op. 'Zorgen dat als je iemand soort van vermoord niet in het ziekenhuis beland. ik heb al 15 dossiers verbrand. Sterker nog 1 heeft mijn team leider vermoord in het ziekenhuis en is voor mijn neus uit de raam gesprongen op de 2de verdieping!' Zei ik vriendelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora Scarlett Shan

    Ik hield op met mijn gave en liep achter Mary-Anne aan. Mijn ogen waren nu goudgeel, warmhartig.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik hield mijn hoofd een heel klein beetje schuin toen ik op haar af stapte.
    Op ongeveer een metertje afstand kwam ik tot stilstand en bekeek haar eens goed.
    Arrogant stak ik mijn kin iets in de lucht. "Ik heb géén idee over wat je het hebt."
    Het kwam er koud uit, misschien met een gevaarlijke klank ik mijn stem die ter waarschuwing moest dienen.
    "Aurora, liefje." Ik keek over mijn schouder naar mijn soortgenoot. "Weet jij soms wat ze bedoelt?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise
    Ik keek ze verbaasd aan. 'Jullie hebben geen idee dat er 15 gevallen van jullie soort zijn geweest binnen 1 jaar?' Ik keek ze verbaasd aan en hun keken verbaasd terug. 'interessant.' Zei ik en ik begon te denken. 'Vallen jullie in het begin veel mensen aan, want die van hebben al een paar dokters het leven gekost.' Zei ik verbaasd en vragend

    [ ik ga douche dus kan even niet antwoorden]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor