• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Aurora Scarlett Shan

    Zelf kon ik ook alle wazen zien die ik veroorzaakte.
    'Waarschijnlijk haar verleden, maar ja. Wat gebeurd is, is gebeurd, niet?' Ik keek naar Mary-Anne.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Caitlynn Mckenzie
    'Omdat veel meisjes wel een jongen als jou zouden willen hebben.' Ik keek hem niet aan, ik voelde dat ik anders rood zou worden.

    Evan Sky Redness
    Ik zuchtte. Mijn stem werd kalmer. 'Ik wil gewoon niet dat er iets met je gebeurt. Anders zou het wel eens heeeeel fout kunnen lopen.'

    Noah Skyler White
    Ik zuchtte. 'Nah, weet je niets leuks om te doen?' Vragend keek ik haar aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik wist maar al te goed over wat ze het had en ik had het gevoel Aurora ook.
    Zolang ze het spelletje maar mee speelde, kon er ons niets gebeuren.
    Maar ik was nu eenmaal een goede actrice, wat ook niet anders kon als je al zo lang leefde als mij.
    "Wij vallen geen ménsen aan." Zei ik luchtig met de nadruk op mensen. "Daar voelen we ons te...goed voor."
    Ok, dat was alweer een leugen.
    Als er bloed in zat, waren we al tevreden


    [Ben eventjes haren gaan stijlen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lissa Liss Dilians

    'Nee, echt niet. Hier is bijna niets te doen,' zei ik zuchtend.

    Domenique Domy Servanuels

    'Geef je om me, dan? Ik bedoel... Via bescherming?' vroeg ik voorzichtig.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Aurora Scarlett Shan

    Ik lachte even beamend.
    'Wij vallen inderdaad geen mensen aan.' Leugentjes.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Rachael Eloise
    "Wij vallen geen ménsen aan." Zei ze. ik rolde bijna met mijn ogen.
    'Vampiers die geen mensen aan vallen. De kat van mijn buren zou dat geloven.' Zei ik rustig. Ik wist niet lang over ze, maar wel dat heel veel dingen een link hadden naar hun.'Ik heb thuis nog een stapel liggen dat er op lijkt. en 1 ding kan ik vertellen. het aantal is ver 3 dubbelt. Ik heb het in stipjes in een soort van grafiek gezet. Ik was trouwens niet de enige die het merkte. Min team leider merkte het en de politie ook. 'Zei ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora Scarlett Shan

    Oke, nu gromde ik mijn tanden bloot. Mijn ogen werden zwart en mijn hoektanden waren zichtbaar.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Oliver Mitchel Sanz

    'Er zouden ook heel veel jongens zijn die een mooi meisje als jij zouden willen hebben. ' mompel ik en laat mijn hoofd op dat van haar steunen.

    Rachael Eloise

    Ik hoorde een soort van gegrom, het klonk vrij eng. ik zag dat 1 van hun hun tanden ontblootte. Het deed me denken aan een leeuw in een dieren tuin toen ik klein was. Ik kreeg langzaam het idee dat hun'groep'er niet achter zat. 'Zijn er clains die een beetje slordig zijn?'vroeg ik rustig in hoop 1tje een beetje te kalmeren.

    [Truste mensen, als ik nu niet ga slapen met ik chagrijnig bij gym :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora Scarlett Shan

    Ik gromde nog even. Daarna keek ik haar niet begrijpend aan.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik legde mijn hand op de schouder van Aurora. "Kalmeer."
    Het kwam er redelijk kordaat uit, maar toch liet ik haar de keuze.
    "Daar zal je zelf moeten achter komen, liefje." Zei ik nog steeds redelijk arrogant. "Maar ik kan je verzekeren, ze zijn niet allemaal zo vriendelijk als ons."
    Het was best ironisch dat ik de vampieren van de Strigoi Academie vriendelijk noemde aangezien het alles behalve zo was.
    Ik deed nog een stap dichter naar de vrouw en streek met mijn lange, getinte vinger over haar kaaklijn.
    "Stop met graven, dat is het beste voor iedereen." Fluisterde ik wat naar de dreigende kant. "Tenzij je net als ons wilt worden."
    Abrupt trok ik mijn vinger terug en voegde me naast Aurora.

    [Ik ga slapen schatjes :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (nog 1 reactie? :a)
    Aurora Scarlett Shan

    'Mary-Anne, zou ik je mogen spreken over Sky?' Ik keek haar aan, ongeduldig.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Grace-Dhampier
    Ik loop voor de verandering weer eens doelloos door de gangen. Als ik om me heen kijk zie ik dat best wel veel dhampiers al een sterfelijke hebben gewoon. Nouja, ik vind vast nog wel een. Ik let eventjes niet op en bots daardoor tegen iemand op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd

    Ik let even niet op en voel dan iemand tegen me opbotsen, ik kijk even naar voren naar degene waar ik tegen aan liep.
    'Oh sorry sorry,' breng ik snel uit als ik zie dat die 'iemand' een meisje is en ik het bloed naar mijn wangen voel pompen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:26 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    'Oh sorry sorry,' zegt de jongen waar ik tegen op ben gebotst. Ik kijk even op en glimlach als ik zie dat hij erg knap is. En dat is dan nog een understatement. 'Niet jouw schuld,' zeg ik glimlachend, 'Ik was degene die tegen jouw opbotste,' vervolg ik. Dan steek ik mijn hand naar hem uit, 'Ik ben trouwens Felicity, maar ik heb liever dat je me Fee of Feli noemt,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered