• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Ik begon hardop te lachen. Toen ik wat bijgekomen was, keek ik hem aan. 'Grapjas.' Ik drukte speels een kusje op zijn neus.

    Evan Sky Redness
    'Ik weet het niet, misschien wel.' Ik dacht na. Misschien had het wel iets te maken met mijn instinct, wie weet?

    Noah Skyler White
    Ik voelde me best wel moe. 'Ik denk dat ik terug naar mijn kamer ga.' Ik keek haar aan, om te zien of ze het erg vond.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik verveel me...ik weet niet echt goed wat ik aan moet.]

    [Mens tegen komen is ook een optie :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik grinnik eventjes iets minder onzeker, 'Ja het is koud, mijn jas licht volgens mij ergens daar.' antwoord ik terwijl ik naar achter me wijs. 'In ieder geval, ik hoop dat hij daar nog licht.' voeg ik er aan toe.

    Ivar Chasule ~ Dhampier

    Ik loop wat door de gangen, zonder echt iets te doen te hebben. Verveeld kijk ik rond en zie dat bijna alle stervelijken al een dhampier hebben.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    'Ja het is koud, mijn jas licht volgens mij ergens daar.' hij wijst ergens naar achteren, 'In ieder geval, ik hoop dat hij daar nog ligt.' vervolgt hij dan. Ik grinnik eventjes, 'vast wel, en anders geef ik de dief wel een schop onder zijn of haar kont. Kom laten we je jas dan maar gaan halen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hmm, maar waar ben je ? IK SNAP HET NIET MEER ;O]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik glimlach om haar laatste opmerking en ik voel me wat meer op mijn gemak bij Felicity dan net. 'Ja, kom,' zeg ik en loop naar de richting waar ik vandaan heb, zonder te beseffen dat ze mijn hand nog vast heeft..

    Ivar Chasule ~ Dhampier

    Ik loop wat door de gangen, zonder echt iets te doen te hebben. Verveeld kijk ik rond en zie dat bijna alle stervelijken al een dhampier hebben.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:18 ]


    I only miss you when I'm breathing

    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    Ik loop nog steeds door de gangen als ik een dhampier tegen kom. Alle dhampiers hadden toch al een sterfelijke. Verbaasd keek ik op.

    [ Ja Ivar Ja IM BORED.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace-Dhampier
    'Ja, kom,' zegt hij en we lopen in de richting waar hij net vandaan kwam. 'Is dat je jas?' vraag ik als ik een jas aan een kapstok zie hangen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rachael Eloise
    Ik stopte snel de spullen in mijn kluisje en liep toen weg. Ik kreeg wat in mijn handen gedrukt en moest weer een patiënt onderzoeken. Ik had totaal geen informatie over de wonden of de ziekte die ze misschien had. Ik liep rustig de lift in en weer uit. Ik had nog steeds mijn leesbril op, maar geen zin om hem af te zoen. Toen ik de kamer in liep waren zusters nog steeds bezig met het verschonen van de wonden. Ik ging buiten wachten tot ze klaar waren. Toen stapte ik naar binnen. Ik liep naar de man toe van rond de 25. Hij kreunde zacht en keek naar zijn verdoving. Het zou hem in slaap moeten. houden. Ik pakte een lampje en deed zijn ogen open om te kijken hoe hij reageerde. Zijn ogen vielen erg op. 'Niet jij ook.'Zei ik zacht en deed zijn oog weer dicht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik volg Felicity's blik en zie een jas aan de kapstok hangen, ik knik 'Ja dat is hem.' Snel loop ik erop af en pak mijn jas van de kapstok, met hetzelfde snelle tempo loop ik terug naar Felicity en Trek mijn jas aan.

    Ivar Chasule ~ Dhampier

    Ik kijk naar een paar vampiers en zie er een die naar kijkt, ik glimlach en loop op haar af. Ze keek lichtelijk verbaasd naar me, waarschijnlijk omdat ik ook aleen was.


    I only miss you when I'm breathing

    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    De dhampier glimlacht en loopt naar me toe. Ik glimlachte terug. 'Hey,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace-Dhampier
    Hudd loopt snel naar de jas toe en trek hem aan. Ik glimlach naar hem, 'okee, nu alleen nog mijn jas halen. Ik ben dan wel een dhampier maar dat betekent niet dat ik kou bestendig ben,' grinnik ik waarna ik hem mee trek richting mijn kamer. 'Weetje volgens mij is het meertje zelfs bevoren,' zeg ik terwijl we naar mijn kamer lopen. Dan krijg ik een briljant idee, 'Kan je schaatsen?' vraag ik aan hem, 'zeg alsjeblieft dat je kan schaatsen,' vervolg ik smekend.

    [ik ben zo eten en daarna douche...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Eetsmakelijk !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [okee, moet over een kwartier pas eten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik kijk haar even twijfelend aan, maar glimlach daarna weer. 'Ja, dat kan ik wel,' antwoord ik met een kleine grijns op mijn gezicht, ik voelde me echt steeds meer op mijn gemak bij Felicity.

    Ivar Chasule ~ Dhampier

    Ik glimlach terug, 'Heey,' antwoord ik haar als ik iets dichterbij haar sta.


    I only miss you when I'm breathing