• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zal ik alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar ga ik op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 9
    Opdracht 3
    - Cray:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    - RainbowDash:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3
    - Ludwig:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    Opdracht 3
    - Audacity:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    - Zmey:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    - Ceridwen:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    Opdracht 3


    Opdracht vier:

    Het jaar is 2012. Volgens vele voorspellingen zal dit het einde der tijden zijn.

    Schrijf een kort verhaal met daarin één hoofdpersoon of meerdere die bezig zijn met het einde van de wereld of het letterlijk meemaken. Het verhaal mag fictie en non-fictie zijn, maar moet iets te maken hebben met de voorspellingen of het beleven van het einde van de aarde en de mensheid.

    Het verhaal moet minstens 1000 woorden bevatten.
    Uiterlijke inleverdatum: 1 April (géén grap)



    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 11:32 ]

    Hel schreef:
    Iedereen krijgt nog een week extra. Mijn internet werkt nog steeds niet naar behoren...


    Damnit het is net af D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Damnit het is net af D:


    Maar hier nog niet hoor...dani wil wel eerst de uitslag en is ook zelf aan het nakijken :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Omg, I love you!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben niet gek D:

    Maar zij is mijn fan! Dus is ze ook gek! En wie fan is van een gek is gekker dan de gek :Y)


    Yesssh, ik ben gekker dan gek. :3


    Intersectional feminist

    Opdracht 3

    Het bovenste stukje (in het blauwe kader, de intro fso?) is een quote uit een serie korte verhalen die ik geschreven heb over mijn craftworld, lang geleden, vandaar dat het in het Engels is. Het hoort technisch gezien niet bij het verhaal dus daarom heb ik het in het Engels gelaten. Mocht het een bezwaar zijn dan zal ik het vertalen.

    Oh, en niemand mag het lezen behalve de jury vind ik D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura -> Gothel


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wanneer is nou de deadline eigenlijk?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NightMoon schreef:
    Wanneer is nou de deadline eigenlijk?


    9 maart vermoed ik 'hmm

    Mijn opdracht 3 staat nog niet in de lijst :C


    quidquid excusatio prandium pro

    RoseHathaway > BiffyClyro


    Intersectional feminist

    Hopelijk krijgen we nog de beoordeling voor we het moeten inleveren.. Want heb geen idee of ik de tips van de eerste opdracht goed in mijn tweede opdracht heb toegepast..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Hopelijk krijgen we nog de beoordeling voor we het moeten inleveren.. Want heb geen idee of ik de tips van de eerste opdracht goed in mijn tweede opdracht heb toegepast..


    Ik heb nog steeds geen internet thuis op de een of andere manier, dus kan telkens maar iets doen op mijn mobiel en dat lijkt eeuwen te duren...

    De deadline wordt 16 maart, ik hoop dat het me voor die tijd lukt om na te kijken.

    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik heb nog steeds geen internet thuis op de een of andere manier, dus kan telkens maar iets doen op mijn mobiel en dat lijkt eeuwen te duren...

    De deadline wordt 16 maart, ik hoop dat het me voor die tijd lukt om na te kijken.


    Okidoki, take your time. :3


    Intersectional feminist

    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik heb nog steeds geen internet thuis op de een of andere manier, dus kan telkens maar iets doen op mijn mobiel en dat lijkt eeuwen te duren...

    De deadline wordt 16 maart, ik hoop dat het me voor die tijd lukt om na te kijken.


    Ach, die extra tijd kan geen kwaad, zit nog steeds erg te twijfelen waarover ik kan schrijven .__.


    i put the fun in funeral

    Okay, me haz internet again :Y)
    Ik ga het nakijken voor opdracht twee even iets anders aanpakken, moet deze toch alleen nakijken dus hoop dat ik het uiterlijk dinsdag klaar heb want dan moet ik naar utrecht en zit ik toch bijna 5 uur doelloos in de trein(cat)

    Shit, ik heb nog steeds geen onderwerp. D: