• Het verhaal:
    Om het kort te houden: Pokémon met een steampunk randje.
    Vele jaren na de serie verbetert de technologie en ontstaan er dingen als luchtsurfers (windsurfer voor in de lucht), Compactboxen (pokéballen voor kleding, apparaten enz) en noem maar op. Een groep van 4-8 jongeren (hangt van de aanmeldingen af), trekken samen rond om alle gyms op hun pad te verslaan met alle drama erbij in.

    De gyms
    1- water
    2- insect
    3- vuur
    4- vecht
    5- electrisch
    6- ghost
    7- aarde
    8- lucht

    rollen:
    Naast de reizende jongeren (die trouwens niet allemaal battelaars hoeven te zijn maar ook fokker, onderzoeker, fotograaf enz.) mag je ook de befaamde altijd verliezende slechterik spelen of, mits we in de buurt zijn, een gymleader. Géén pokémon.

    Personen:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd (tussen de 14 en 18):
    Geschiedenis:
    Karakter:
    Pokémon al in bezit, max 2:
    Overige:
    Uiterlijk :

    Pokémon
    Bij iedere pokémon dit graag even invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Soort:
    Aanvallen (1-4):
    Uiterlijk:

    Regels:
    -Geen zeldzame Pokémon
    -Geen in één slag een wedstrijd winnen, hou het reëel
    -Geen Mary/Gary Sue's
    -Niet elkaars personages bespelen (tenzij je toestemming hebt van elkaar)
    -minstens 5 zinnen per week
    -reserveringen blijven 2 dagen staan
    -Jongens en meisjes gelijk houden (bij 3 gaat er een stop op tot de andere sekse gelijk is)
    -16+ mag met maten
    -ABN


    Jongens:
    - Ethan Joshua
    Lowerfield ~ Raccoon
    -Evan State ~ Stage
    -Alynn Pearce ~ Owlsome

    Meisjes:
    -Cherise "Chey" Ariadne Lockwood ~ Maximesa
    - Alice Samantha
    Lowerfield ~ Raccoon
    -Yena Mcgraith ~ Lunalovesit
    -Allison Daisy Brea ~ Troll

    Team Alpha:
    Coming soon



    Naast het normale gepraat kunnen we hier ook (af)stemmen als we op n een op een battle van de gespeelde personages komen. Ook kunnen we afspreken hoe de gymleaders eruitzien.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik claim vast gym 8 als Cherise haar ouders ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Mijn personage gaat random met de groep mee I guess. c;

    (Stiekem mijn topics berichtje)


    26 - 02 - '16

    MT


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik twijfel of ik t speeltopic ook al zal maken of dat ik wacht tot Raccoon en ik onze Alpha mensjes afhebben. Maar gezien de groep toch nog eerst moet meeten kan het wel denk ik. Na (of tijdens ^^) school ga ik wel aan de slag :)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Je moet wel zorgen dat je al genoeg mensen hebt die al een stukje zouden kunnen schrijven, anders valt het meteen dood.
    Ik kan wel beginnen nu. Zou fijn zijn als anderen dat ook even aangeven.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    in welke vorm gaan we trwns schrijven?
    Ik stel de ik-vorm in vt voor, maar het maakt mij in principe niet uit ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Mt

    Ik ben een voorstander van de Ik-vorm

    Ik schrijf zo wat, als ik klaar ben met mijn hoofdstuk.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vorm ja, is het makkelijkst.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.