• Ik speel piano en zoals de titel al zegt zoek ik leuke bladmuziek. Ik weet dat ik daar Google voor kan gebruiken, maar ik zoek het zelf niet om urenlang op internet te zoeken voordat ik eindelijk iets leuks en printbaars heb gevonden ^^
    Ik vroeg me daarom af of mensen op Q misschien een leuk/bekend liedje op bladmuziek hebben en dat misschien willen delen ^^ Mag natuurlijk ook een bekende soundtrack zijn ^^
    Alvast bedankt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik speel ook piano, en als je op youtube 'youcanplayit' intypt krijg je de vingerzetting en de partituur (: er zitten veel bekende, populaire nummers tussen maar ook klassieke zoals Für Elise ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik speel ook piano, en als je op youtube 'youcanplayit' intypt krijg je de vingerzetting en de partituur (: er zitten veel bekende, populaire nummers tussen maar ook klassieke zoals Für Elise ^^


    Zal ik wel zoeken als ik op de comp zit, want ik zit nu op m'n mobiel ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    http://freepianosongs.blogspot.com/p/download-page.html

    hier haal ik mijn bladmuziek meestal vandaan. Yiruma ^-^


    ~Live your life!~

    YoungAndFree schreef:
    http://freepianosongs.blogspot.com/p/download-page.html

    hier haal ik mijn bladmuziek meestal vandaan. Yiruma ^-^


    Firm believer of all that is magic

    Bladmuziek online: Oud topic (I know), maar heb wel een goede tip voor iedereen die op zoek is naar bladmuziek. Ik zoek ook altijd naar bladmuziek online, maar vaak zijn die gratis sites toch niet helemaal je van het. Hoorde ook van iemand dat er een soort van virus werd geinstalleerd toen hij op zo'n site zat. Soms moet je het geloof ik downloaden ofzo als je een bladmuziek site tegenkomt online. Dus...dan maar kopen. Goedkoop is het vaak niet, maar ik heb wel een site ontdekt waar je ook losse bladmuziek stukken kunt kopen en dan is het wel te doen. Voor een paar euries heb je dan al een nummer. Hoef je tenminste geen compleet songbook te kopen. Hier kun je bladmuziek online vinden als je net als ik wilt kopen.