• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zal ik alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar ga ik op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 9
    Opdracht 3
    - Cray:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    - RainbowDash:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3
    - Ludwig:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    Opdracht 3
    - Audacity:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    - Zmey:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3
    - Ceridwen:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    Opdracht 3


    Opdracht vier:

    Het jaar is 2012. Volgens vele voorspellingen zal dit het einde der tijden zijn.

    Schrijf een kort verhaal met daarin één hoofdpersoon of meerdere die bezig zijn met het einde van de wereld of het letterlijk meemaken. Het verhaal mag fictie en non-fictie zijn, maar moet iets te maken hebben met de voorspellingen of het beleven van het einde van de aarde en de mensheid.

    Het verhaal moet minstens 1000 woorden bevatten.
    Uiterlijke inleverdatum: 1 April (géén grap)



    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 11:32 ]

    http://www.quizlet.nl/chapters/695232/-first-sight--opdracht-3-/

    BAMMM, deze keer wel geactiveerd, en blijkbaar precies 1234 woorden (:
    Hoe doe ik het toch?

    Normaal zit ik echt inspiratieloos voor me uit te staren, maar deze keer was dat niet het geval. Dankzij een geweldige inspiratiebron. <3


    Intersectional feminist

    Na lang nagedacht te hebben, weet ik waar ik mijn opdracht 3 over ga houden =). Wel kut om over te schrijven :'3.


    i put the fun in funeral

    Ik weet niks, ik kan alleen maar op iets komen waar ik liever niet over schrijf. :')

    Ik weet wel iets, maar ik blijf het ongemakkelijk vinden om erover te schrijven, alsof E. het gaat lezen :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Unplugged schreef:
    Ik weet niks, ik kan alleen maar op iets komen waar ik liever niet over schrijf. :')


    Ik heb ook besloten om over iets te schrijven waar ik zelf liever niet aan denk :]. 't Is wat lastiger, maar wat op Quizlet geplaatst wordt, wordt ook op Quizlet gehouden. Tenminste, daar vertrouw ik Q'rs genoeg voor.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Ik heb ook besloten om over iets te schrijven waar ik zelf liever niet aan denk :]. 't Is wat lastiger, maar wat op Quizlet geplaatst wordt, wordt ook op Quizlet gehouden. Tenminste, daar vertrouw ik Q'rs genoeg voor.


    Ik weet het niet, ik denk er gewoon ook liever niet aan. Ik heb nooit geprobeerd het op te schrijven ofzo, daarom wil ik het eigenlijk ook niet doen. :3

    Unplugged schreef:
    (...)

    Ik weet het niet, ik denk er gewoon ook liever niet aan. Ik heb nooit geprobeerd het op te schrijven ofzo, daarom wil ik het eigenlijk ook niet doen. :3


    Myeah, aan hetgene waar ik over wil schrijven heb ik al zo lang geen aandacht meer besteed, dat ik bang ben dat m'n verhaal ontzettend chaotisch gaat worden :'D. Maar het is je eigen keuze, ik kan echter gewoon ook niets anders verzinnen wat me echt dierbaar is.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Myeah, aan hetgene waar ik over wil schrijven heb ik al zo lang geen aandacht meer besteed, dat ik bang ben dat m'n verhaal ontzettend chaotisch gaat worden :'D. Maar het is je eigen keuze, ik kan echter gewoon ook niets anders verzinnen wat me echt dierbaar is.[/quote

    Oef, dat herken ik. Mijn verhaal is er in een klein half uurtje uitgerold, en toen ik later terug keek, dacht ik echt, WHOAAAH, dit is onsamenhangend. :3
    Daar heb ik trouwens wel vaker last van xd.


    Intersectional feminist

    RoseHathaway schreef:
    Oef, dat herken ik. Mijn verhaal is er in een klein half uurtje uitgerold, en toen ik later terug keek, dacht ik echt, WHOAAAH, dit is onsamenhangend. :3
    Daar heb ik trouwens wel vaker last van xd.


    Oh god, moet ik me nu zorgen gaan maken? xD

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:07 ]

    WinterElf --> NightMoon


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ALTERMOON > Kowalewicz


    i put the fun in funeral

    Uhm, zou ik een paar dagen uitstel mogen? Gister vond mijn computer het een goed idee om te sterven. Ik type dit vanaf mijn mini tablet computertje. :W dusja, ik kan hier wel op schrijven, het duurt alleen veel langer. Mijn computer zou binnen 7 tot 10 dagen gemaakt moeten zijn, en ik heb hem vandaag weggebracht. Desnoods kan ik het wel via hier inleveren, maar zoals ik al zei, het zal wat langer duren.

    Heel erg sorry hiervoor. DX


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Uhm, zou ik een paar dagen uitstel mogen? Gister vond mijn computer het een goed idee om te sterven. Ik type dit vanaf mijn mini tablet computertje. :W dusja, ik kan hier wel op schrijven, het duurt alleen veel langer. Mijn computer zou binnen 7 tot 10 dagen gemaakt moeten zijn, en ik heb hem vandaag weggebracht. Desnoods kan ik het wel via hier inleveren, maar zoals ik al zei, het zal wat langer duren.

    Heel erg sorry hiervoor. DX


    Nee tuurlijk, geen probleem, ik zie hem wel binnen komen ^^






    Sorry dat de tweede opdrachten nog niet nagekeken online staan, ik heb een helse week achter de rug >.<

    Hel schreef:
    (...)

    Oh god, moet ik me nu zorgen gaan maken? xD


    Ja, nogal. Het is ECHT onsamenhangend.. Dus succes, darling (:


    Intersectional feminist

    Pff, ik weet niets goed om te schrijven. D: