• Tja ik heb de mijne nu al zo lang dat ie bejaard is, hij voelt zich niet zo lekker en gaat waarschijnlijk snel dood :c hij heeft me trouw gediend en we hebben een geweldige tijd samen gehad. alle vlieg en zwemlessen heeft hij overleeft maar ik heb toch echt een nieuwe nodig...
    Dus wie weet een superawesomegeweldige mobiel die niet zo duur is (lees ik wil niet meer dan 150 euro uitgeven en ik vind boven de 100 eig al veel). ik wil t liefst een smartphone (flower)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    *Kijkt naar simpele samsung die alleen sms/t en belt*

    Geen idee... ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb een acer smartphone en die kostte ongeveer 100 euro, afgerond naar boven. de BeTouch of iets in die zin :'D
    De Samsung Galaxy Gio staat ook ongeveer aan 100.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ach ach ach sgattie, RIP super lief mobiel van jou.
    Btw ik moet je er toch echt aan herinneren dat hij je niet zo trouw diende in de LadyStingxD

    Anyway kijk hier ffkes, miss zit er wat leuks bij^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zeg bol.com:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zeg kieskeurig.nl :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Samsung Galaxy Y die heb ik net nieuw


    Shoganai i ne~

    Saph schreef:
    *Kijkt naar simpele nokia die alleen sms't en belt*

    Geen idee... ^^


    I can't even think straight.

    *heeft een nokia van 25€, enkel sms'en en bellen en loopt daarom het topic uit*


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nou, ik heb een Sony van 55 euro. Schuiver. Nou. Hij kan amper sms'en en bellen, maar ach.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Postcards schreef:
    *heeft een nokia van 25€, enkel sms'en en bellen en loopt daarom het topic uit*

    Heeft verrotte Samsung Star zonder klepje op de achterkant, snel weg dus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nou, ik heb een iPhone, wel het geld waard.
    Blackberry,samsung,nokio,bol.com
    *loopt het topic weer uit*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Samsung Galaxy Y is in de aanbieding bij Kijkshop voor €100,- (:
    Ik heb zelf de Galaxy S, maar heb dan ook abo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een samsung star en die werkt prima ^^


    26 - 02 - '16

    Samsung heeft goeie mobielen. Die van mij was haast niet stuk te krijgen en dat wil wat zeggen. Momenteel heb ik een smartphone van LG maar die heb ik voor de fotocamera. Dus zoek een mobiel uit die past bij jou


    Physics is awesome