• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    {Kan ik nog meedoen?


    Tijd voor koffie.

    abo schrijf zo wel iets

    Sioux schreef:
    abo schrijf zo wel iets


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Waar beginnen we?


    Cookies!

    Fateh
    Langzaam loop ik door het bos. Ik was gevlucht, weg van een gekkenhuis. Wat nou? Ik hoorden daar niet, ik kon het zelf wel leren, denk ik vaak. Ik bleef dwalen. Het maakte me nu niet uit dat ik in dit bos moest leven. Het enige waar ik voor moest zorgen was eten en een slaapplek. Verder kon ik het zelf wel. Op een gegeven moment kwam ik bij een open plek. Zover was ik nog nooit geweest. Ik liep naar het midden en keek eens rond. Een prima plek voor uit te rusten. Ik ging in het gras liggen en sloot mijn ogen. Ik liet alles rustig zijn gang gaan.

    Nadia Stone

    Met mijn gitaar rende ik het bos in. Weg met die mensen, dacht ik. Mijn gitaar had ik op mijn rug gedraaid. Ik had niet helemaal goed over na gedacht hoe ik ging vluchten. Het gebeurde gewoon, terwijl ik me gitaar om had. Ach, kwam wel goed uit. Had ik iets te doen wanneer ik me verveelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maya
    Ik rende door het bos en veegde met mijn mouw langs mijn ogen. Ik wilde niet meer in het gekkenhuis zijn! Ik wilde niet meer als een gek behandeld worden! Ik rende en werd geleid door de wind. Het fluisterde me woorden in die sneller gingen naarmate in sneller rende. Al snel werd het een soort Latijnse rijm dat snel werd opgezegd. Mijn hart bonkte in mijn keel en de adrenaline bonkte door mijn lijf tot ik ineens stopte. Het gefluister stopte ook. Er waaiden wat bloesems voorbij en ik kon zweren dat ik een zacht getinkel hoorde. Ineens was er rust. Ik liep nieuwsgierig verder en duwde de slierten van een grote wilg opzij. Ik zag een prachtig meer en er lag een jongen aan de oever. Was hij ook uit het gekkenhuis?


    Cookies!

    Brandon Lovegood

    Iedereen vond dat ik te jong was om voor mijn zusje te zorgen. Ik werd gestoord en heb mijn spullen gepakt en vertrokken. Nu ren ik hier door het bos opzoek naar een plek om alles te vergeten en mijn leven opnieuw te beginnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sioux schreef:
    abo schrijf zo wel iets


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Violet Deanna Green
    Net zo als andere keren pakte ik mijn spullen. Veel herinneringen van mensen van het gekkenhuis ging door mijn hoofd. Het leek wel of heel veel mensen er aan dachten, maar dat wist ik niet zeker. Ik had een flinke blauwe plek op mijn been, maar dat kon me niet schelen. Ik pakte alles wat ik had(en dat is niet veel) en deed het raampje rustig open. ik sprong van de 1e verdieping naar beneden. Ik lande goed op mijn benen. Het was niet de eerste keer dat ik weg liep. Ik rende snel naar het bos en stopte op ten duur. Ik concentreerde me en keek of iemand hier langs gelopen was. Ik zag een aantal personen, allemaal andere richtingen en het was niet zo'n tijdje geleden gebeurt. Het was op de zelfde avond. Ik volgde 1 van de herinneringen. Ik kwam uit bij een meer


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miya Blake


    Ik werd gek. Gek van de opsluiting in dat huis. Dus besloot ik mijn tas in te pakken en weg te rennen.
    Ik rende, zover mijn benen me konden dragen en tillen, totdat zelfs mijn armen begonnen te steken van de bewegingen. Totdat ik op een open plek kwam.
    Een meer. En er was iemand.
    'Hoi,' probeer ik snikkend. Eigenlijk had ik niet eens behoefte om te praten, maar misschien zou het wel beter voor me zijn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Eindigen we allemaal bij het meer?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Eindigen we allemaal bij het meer?]

    ja denk het.

    Nadia Stone

    Na een eindje gerend te hebben, ging ik lopen. Ik ging links, rechts, rechtdoor. Ik had eigenlijk geen flauw idee waar ik heen moest. Ik ging tussen paar bomen door en kwam uit bij een meertje. Ik zag een paar mensen. Ik ging ze maar even negeren. Mijn hart klopte als een bezetene door het rennen. Ik ging bij het meer zitten en keek er naar.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brandon Lovegood

    Na een tijdje rennen zag ik iets glinsteren en rende die richting op ik kwam uit bij een meer en zag al verschillende mensen staan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer