• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    "Dankje" zei ik met een lieve glimlach. "Het moet Vrijheid voorstellen, want thuis kreeg ik dat niet echt, de enige Vrijheid die ik had was mijn dans" zei ik. Waarom zei ik alles tegen een jongen die ik amper kende ? Ik stelde mezelf nooit direct open. Raar.

    Michael
    Zachtjes streelt Cassie mijn wang. Ik pak haar hand voorzichtig vast en ik laat haar lippen los. Ik veeg eventjes over haar neus. Lachend kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik begin te lachen als Michael met zijn hand over mijn neus veegt. 'Zullen we zo maar weer even social doen en opzoek gaan naar wat andere mensen? Niet dat ik erg vind om met zijn tweeen te zijn...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik haang mijn schouders op.
    "We kunnen altijd nog sociaal zijn," zeg ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik grinnik even, 'dat is waar'. Ik buig naar voren en druk mijn lippen weer op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Cassie drukt haar lippen weer op de mijne. Ik beantwoord haar kus maar al te graag. Mijn linker hand verdwijnt onder haar shirtje terwijl ik mijn rechter weer in haar blonde lokken vlecht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    cassie
    Ik twijfel even als zijn hand onder me shirtje gaat maar besluit het maar te laten. Ik laat mijn tong over zijn lippen gaan terwijl ik met mijn hand in zijn haar woel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heb ik iets gemist? Is Adriana bij Iral weg?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Adriana wacht nog steeds op de verdere instructies van de keyboardles. x'D ik heb geen idee wat de rest doet. :p]


    Take me to wonderland

    [Ik wacht op antwoord van Levi, of iets wat hij zegt na ik zei waarvoor mijn tattoo staat xp]

    Levi
    Ik glimlach naar Eliza, 'dat is een mooie betekenis. Een stuk beter dan van die mensen die de naam van hun vriendje of vriendinnetje laten tatoeëren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    "Waarom zouden mensen dat doen ? Om dan het litteken op hun huid te hebben van het vriendje of vriendinnetje dat het heeft uitgemaakt" zei ik. Ik snap echt niet waarom mensen dat doen. "Waarom ben je hier eigenlijk ? Welke droom heb je ?" vroeg ik, geïnteresseerd.

    [Je kan niet geloven hoe lang het duurt om 16 trappen naar boven te gaan met een gips van een kilo en een half aan je been. Ja, ik heb mijn voet gebroken, dat gebeurd er dus met een normale vrijdag -_-]

    [Wat was Adriana's laatste reactie?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [het was Eliza a.]

    Levi
    'Ik zou graag bassist of drummer in een band willen zijn en als dat niet lukt iets met sport, en waarom ben jij hier?'

    [oeei dat is kut. Ik heb nog nooit iets gebroken ofso a. Alleen wel me ribben gekneusd en dat is ook niet heel erg fijn -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@ Diapal]

    Smugness schreef:
    Adriana Minola

    'Probeer nu eens het eerste stukje, alleen.' Ik keek naar het keyboard. "Ok," voorzichtig probeerde ik het eerste stukje te spelen. Tot mijn verrassing lukte het stukje goed, maar het was dan ook nog maar het begin.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 17:58 ]


    Take me to wonderland