• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    "Leuk, ik ben hier voor dans, Modern, Ballet, Hip-hop, niets is te zwaar voor mij" zeg ik met een klein lachje, "En ik heb ooit eens gitaarles gevolgd en ze zeiden altijd dat het iets was als fietsen, je vergat nooit hoe het moet" zei ik met een bedenkelijk gezicht. Ik heb het nooit echt geprobeerd eigenlijk.

    [Nouja, ik moet 5 weken in het gips en als het niet verbeterd moet ik geopereerd worden, dan moet het kutbotje dat zich bedacht om ff te breken vastgezet worden.]

    Levi
    'Hmmm, ik denk eigenlijk wel dat als je heel lang niet gitaar hebt gespeeld je vergeet hoe het moet. En fietsen kan je ook verleren, als je bijvoorbeeld heel lang in een rolstoel hebt gezeten ofso,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik gaf hem een klopje op zijn schouder. "Je zoekt ook weer de uitzonderingen op ha ? Wedden dat ik het nog kan na een halfuurtje oefenen ?" vroeg ik met uitdagende blik. Ik was helemaal niet zeker.

    Levi
    Ik kijk Eliza even aan en haal dan me schouders op, 'ik ben niet zo van de weddenschappen'. Okee dat lieg ik, maar ik heb op dit moment geen zin om een weddenschap met een meisje aan te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik rolde even met mijn ogen. "Ik zei ook niet dat er iets tegenover moest staan ha" zei ik. Ik heb dat nooit gezegd. Ik zei het meer bij wijze van spreken.

    Iral

    'Nou, dat ging best goed,' zeg ik glimlachend. Ik begin Adriana steeds aardiger te vinden.
    Dan ga ik verder met mijn uitleg, en ik speel het tweede stukje langzaam van de melodie, zodat ze mijn vingers kan volgen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Adriana Minola

    'Nou, dat ging best goed,' zei hij glimlachend. "Dankje," en ook op mijn gezicht verschijnt een glimlach. Ik bekijk aandacht de standen van zijn vingers als hij het tweede stukje speelt. Ik probeer hem met mijn handen te volgen.


    Take me to wonderland

    Vince

    Ik wend me weer af van Levi en Eliza, even kijk ik weer naar de jongen en Adrana. Dan loop ik even de oefenruimte door en kijk naar alle instrumenten die er staan.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Ik kijk toe hoe ze mijn 'pad' - om het zo te zeggen - volgt en af en toe een foutje maakt. Dan leg ik haar vingers op de goede tonen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Moet ik alvast een nieuw topic aanmaken?]

    SomeMusic schreef:
    [Moet ik alvast een nieuw topic aanmaken?]


    [Denk het wel, weet je trouwens al wanneer je weer kan reageren ? (: Ik vind niet erg om te wachten hoor, daar niet van. Was gewoon benieuwd (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma

    Ik zat met de deur van de toneelzaal open op het podium gitaar te spelen. Als ze hem nodig hadden moesten ze hem maar komen halen. "Ik weet dat je luistert Cat" zei ik. Nee ik was niet gek, Cat luisterde echt mee, van daarboven. Misschien dan. Ik begon de melodie van 99 times van Kate voegle te spelen en omdat de tekst gewoon erbij moest zong ik ook maar. Straks acteer ik.

    (Zou er iemand een samenvatting kunnen geven van alles, alsjeblieft?)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    [Uuh, veel is er niet gebeurd i guess, behalve dat Michael en Cassie gekust hebben ?]

    (Waar zou ik dan kunnen bijspringen? Want ik heb geen idee waar al de andere personages zijn en ik ga niet alles herlezen. Bijna twee volle topics is net teveel (: )


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak