• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    JustYouAndMe schreef:
    ik snap niet waarom mensjes nu zo stom doen.. kop op! ze heeft het toch toe gegeven! misschien heeft ze wel meerdere kansen gekregen en heeft ze dat verpest! maar misschien liegt ze niet!
    ik geef haar nog ÉÉN laatste kans... dus Princesparis gebruik die goed want dat is de laatste...


    1. Niet iedereen is ent zo vergevingsgezind als jij
    2. Na alle dingen waar ze duidelijk over gelogen heeft en alle nutteloze topics en de irritante rapmuziek/slechte argumenten, WIL ik haar gewoon neit vergeven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    gigantisch ook?

    Naaah spellings fouten zag ik al. Dubbele post kwam omdat ik te snel klikte.


    Ja, zei > zij is best wel groot.
    Maar goed dat je ze gezien hebt. :'D
    En dat andere kan gebeuren.
    Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Er staan spellingsfouten in.
    Ja.
    En het is een dubbelpost.

    (cat)

    En nog gigantische ook.


    How in the hell is that relevant for this topic? Iedereen maakt fouten, je bericht is nutteloos. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik bedoel als je eenmaal van die stomme dingen doet, zoals je gedaan had met je andere namen... Oké dan dat is al erg genoeg, mensen bannen je om een reden. Misschien moet je eens gaan nadenken wie je echt bent. Of je niet een of ander probleem hebt?
    Mensen komen niet op deze site om naar jouw gezaag te luisteren en we zullen geen medelijden meer met je hebben .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Aah thank you :D..


    Nee, sorry maar ze is gewoon te ver gegaan.


    Some angels have no wings.

    JustYouAndMe schreef:
    ik snap niet waarom mensjes nu zo stom doen.. kop op! ze heeft het toch toe gegeven! misschien heeft ze wel meerdere kansen gekregen en heeft ze dat verpest! maar misschien liegt ze niet!
    ik geef haar nog ÉÉN laatste kans... dus Princesparis gebruik die goed want dat is de laatste...

    Zeker niet de tijd meegemaakt voordat ze geband werd (cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eyes schreef:
    Hoezo zijn de mods dan blij? En iedereen wist al dat je, je zwangerschap gefaket hebt dus ik snap de bedoeling van dit topic niet echt

    Aandachts-geil.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ze is toch nu geband. (nerd)


    SLOAN.

    Oké leuk voor je.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hermes schreef:
    Ze is toch nu geband. (nerd)


    Halleluja! Or however you spell that.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hermes schreef:
    Ze is toch nu geband. (nerd)


    Hoe lang zal het dit keer duren voor ze terug komt?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oke beter!


    Some angels have no wings.

    Ze is permanent geband!


    To infinity and beyond •

    Ik kan niet geloven dat je zoiets verschrikkelijks zieligs hebt gelogen terwijl een ander meisje abortus moest plegen terwijl ze het eigenlijk niet wou. Je mag goed na gaan denken wat je hebt geflikt want je bent echt gestoord als je zoiets gaat liegen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Zaynuary schreef:
    Ze is permanent geband!


    Life is good.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.