• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    wtf?


    “All those fairytales are full of shit.”

    Vind ik trouwens erg mooi, aangezien je ook je account Amber fakete, ik zie dat ook als liegen of ligt dat nou echt aan mij? .




    Daar zit wat in. Ik denk als ze echt alles toe geeft van wat ze gelogen heeft echt een beetje een probleem heeft. En sommige verhalen kloppen ook niet van haar.


    Some angels have no wings.

    Zaynuary schreef:
    Iedereen wist al dat je het had gefaket, want daardoor was je geband (': Maar ondanks dat je toegeeft dat je het hebt gefaket, vind ik niet dat iedereen nu opeens weer normaal tegen je moet doen. Gisteren begon je ook al tegen een meisje te trippen, voor geen reden.
    (bijna) iedereen gaf jou een tweede kans. Wat doe je? Je plaatst weer filmpjes, iets waardoor mensen je in eerste instantie al flink vervelend vonden.
    Maar goed, het zal wel. (:


    Dat en je hebt over meerdere dingen gelogen. Ik gaf je een tweede kans, zoiets verdient iedereen, begin je gewoon precies hetzelfde te doen als een paar weken geleden.
    Goed, nu wil ik je nog een kans geven. Maar bewijs maar eerst dat je die verdient.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    We know. Je wilde aandacht. We don't care.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Louisaaa schreef:
    (...)


    Daar zit wat in. Ik denk als ze echt alles toe geeft van wat ze gelogen heeft echt een beetje een probleem heeft. En sommige verhalen kloppen ook niet van haar.


    Volgensmij is haar leven één grote leugen, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Philyra schreef:
    Dat en je hebt over meerdere dingen gelogen. Ik gaf je een tweede kans, zoiets verdient iedereen, begin je gewoon precies hetzelfde te doen als een paar weken geleden.
    Goed, nu wil ik je nog een kans geven. Maar bewijs maar eerst dat je die verdient. .


    ik heb het gevoel dat ze niet gaat veranderen. En verder liegt over dingen zodat haar leven interessant is..


    Some angels have no wings.

    Mags schreef:
    (...)

    Vind ik trouwens erg mooi, aangezien je ook je account Amber fakete, ik zie dat ook als liegen of ligt dat nou echt aan mij?

    Das nooit bewezen, toch? Wel die foto's wat zij niet echt was, en haar soms tegenstrijdige verhalen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Louisaaa schreef:
    (...)
    ik heb het gevoel dat ze niet gaat veranderen. En verder liegt over dingen zodat haar leven interessant is..


    Dan denk ik ook dat de meningen van de mensen op Q echt niet gaan veranderen. Dan blijft ze voor altijd Hale in onze ogen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga aardig doen en geef je een 2e kans. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hitsugi schreef:
    jij bent echt vervelend, Er zijn hier mensen op quizlet die wel zwanger zijn/zijn geweest/ of het verloren zijn, en jij gaat hier dom om lopen faken? jij moet gauw normaal doen, want over deze dingen spotten is echt niet leuk ;)

    ^ Dat

    Humble schreef:
    (...)

    Kijk, en jij gaat dan weer te ver.

    Ik ben het toch met haar eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan denk ik ook dat de meningen van de mensen op Q echt niet gaan veranderen. Dan blijft ze voor altijd Hale in onze ogen


    Ze heeft het zelf verpest. Zij loog over iets wat ze nooit had moeten doen, en over meerdere dingen. Haar andere account viel ze door de mand met haar type-gedrag. Ze liegt gewoon alles bij elkaar zodat wij maar bewondering hebben voor haar in haar ''getto'' buurt. No f*nking way. Sorry maar ze zal altijd blijven liegen. Maar over die zwangerschap dat heeft ze zelf gedaan. Ze had op haar eerste dag al problemen. Hoe ze tegen mensen praat die advies willen geven. Ondertussen heeft ze altijd gezeik. Als we er iets van zeggen is het niet goed. Haar leven is zo rot. Nou sorry ik had eerst echt respect voor haar maar hoe zij mensen behandelt is niet normaal. En zeker niet als heel veel mensen al er aan irriteren.
    In mijn ogen verdient zij geen respect meer.


    Some angels have no wings.

    RINUS schreef:
    Dat is een verrassing! Maar eh, ik vraag me af waarom je hem gefaked hebt dan? Wat wilde je bereiken? (:


    + 100


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Bretagne schreef:
    Ik ga aardig doen en geef je een 100e kans. (bloos)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar je moet ook bedenken dat niet iedereen een mooi IQ heeft en slim genoeg is.
    Ik neem het haar natuurlijk ook wel kwalijk, het is echt slecht geweest maar sommige mensen kunnen er niets aan doen en ik denk eerlijk gezegt dat zij er eentje van is.


    To be honest, volgens mij heeft ze zelden de waarheid gesproken in haar topics, over haar leven. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen maar ik weet dat meerdere mensen dit ook denken.
    Ik vind het wel heel simpel door te zeggen: Ok, ik heb de zwangerschap gefaket. Dit maakt niet al haar gedrag van de afgelopen tijd goed.


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    (...)

    To be honest, volgens mij heeft ze zelden de waarheid gesproken in haar topics, over haar leven. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen maar ik weet dat meerdere mensen dit ook denken.
    Ik vind het wel heel simpel door te zeggen: Ok, ik heb de zwangerschap gefaket. Dit maakt niet al haar gedrag van de afgelopen tijd goed.


    Klopt, ik heb er ook absoluut geen bewondering voor dat ze het eindelijk heeft toegegeven. Ik weet ook gewoon niet meer wat ik van dit kind moet geloven, want in feite denk ik dat zo ongeveer 80% van haar topic's leugens zijn - op die topic's met haar "favoriete nieuwe nummers" na dan. Bij mij heeft ze het verpest en kan ze beter naar girlscene verhuizen of zo, denk dat daar meer van haar mensen zitten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.