• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    Mags schreef:
    (...)

    Klopt, ik heb er ook absoluut geen bewondering voor dat ze het eindelijk heeft toegegeven. Ik weet ook gewoon niet meer wat ik van dit kind moet geloven, want in feite denk ik dat zo ongeveer 80% van haar topic's leugens zijn - op die topic's met haar "favoriete nieuwe nummers" na dan. Bij mij heeft ze het verpest en kan ze beter naar girlscene verhuizen of zo, denk dat daar meer van haar mensen zitten.


    Ik ben het helemaal met je eens, maar dat had je denk ik al door via die pb's (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb simpel weg geen respect meer voor haar. Hoe zei doet is belachelijk, ik hoop ook echt iedereen die een zwangerschap faket echt spijt er van hebben. maar dan ook echt mega veel spijt.


    Some angels have no wings.

    Hale, what dafuq wil je hiermee bereiken, even serieus. Je hoeft bij mij niet aan te komen met het feit dat je gefaked hebt, want ik ben diegene die je ontmaskerd heeft. (;

    En dit is zeer zeker niet het enige wat je gefaked hebt, lieve schat. Pathologische leugenaars nemen een patroon en een onderwerp aan om over te liegen, om zo aandacht/medelijden/zelfrespect te vergaren. Just face it; het is tijd voor therapie.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is goed dat je het toegeeft, maar als ik jou zou zijn zou ik wel niet meer zo doen. Want het minste wat je gaat doen, het minste foutje dat je nog maakt gaat veel veranderen, want in de ogen van de mensen van Q blijf je altijd Hale, kamerplant, queenamber ... Welke namen er ook allemaal zijn geweest!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dovahkiin schreef:
    Hale, what dafuq wil je hiermee bereiken, even serieus. Je hoeft bij mij niet aan te komen met het feit dat je gefaked hebt, want ik ben diegene die je ontmaskerd heeft. (;

    En dit is zeer zeker niet het enige wat je gefaked hebt, lieve schat. Pathologische leugenaars nemen een patroon en een onderwerp aan om over te liegen, om zo aandacht/medelijden/zelfrespect te vergaren. Just face it; het is tijd voor therapie.


    Voor het eerst .. ben ik het met je eens.


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens, maar dat had je denk ik al door via die pb's (:


    Jap, dat wist ik al. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Shame on you.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    ik snap niet waarom mensjes nu zo stom doen.. kop op! ze heeft het toch toe gegeven! misschien heeft ze wel meerdere kansen gekregen en heeft ze dat verpest! maar misschien liegt ze niet!
    ik geef haar nog ÉÉN laatste kans... dus Princesparis gebruik die goed want dat is de laatste...

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:54 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe zei op 23 jan 2012 - 18:54:

    ik snap niet waarom mensjes nu zo stom doen.. kop op! ze heeft het toch toe gegeven! misschien heeft ze wel meerdere kansen gekregen en heeft ze dat verpest! maar misschien liegt ze niet!
    ik geef haar nog ÉÉN laatste kans... dus Princesparis gebruik die goed want dat is de laatste...


    Ik zal je uit je droom helpen. Doet ze niet!


    Some angels have no wings.

    Zo grappig.


    Hope goes lost but never dies.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Ik zal je uit je droom helpen. Doet ze niet!


    Denk het ook niet eerlijk gezegd...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Louisaaa schreef:
    Ik heb simpel weg geen respect meer voor haar. Hoe zei doet is belachelijk, ik hoop ook echt iedereen die een zwangerschap faket echt spijt er van hebben. maar dan ook echt mega veel spijt.


    Er staan spellingsfouten in.
    Ja.
    En het is een dubbelpost.

    (cat)

    En nog gigantische ook.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JustYouAndMe schreef:
    ik snap niet waarom mensjes nu zo stom doen.. kop op! ze heeft het toch toe gegeven! misschien heeft ze wel meerdere kansen gekregen en heeft ze dat verpest! maar misschien liegt ze niet!
    ik geef haar nog ÉÉN laatste kans... dus Princesparis gebruik die goed want dat is de laatste...


    Misschien dat als ze al haar leugentjes op een rij zet, dat ik nog wat sympathie voor haar ga tonen, maar tot dan blijft ze gewoon een aandachtshoertje voor mij. (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:25 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Er staan spellingsfouten in.
    Ja.
    En het is een dubbelpost.



    En nog gigantische ook.


    gigantisch ook?

    Naaah spellings fouten zag ik al. Dubbele post kwam omdat ik te snel klikte.


    Some angels have no wings.

    Hoezo zijn de mods dan blij? En iedereen wist al dat je, je zwangerschap gefaket hebt dus ik snap de bedoeling van dit topic niet echt


    Physics is awesome