• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    Assassin schreef:
    Als jullie zelf eens nadenken, waarschijnlijk heeft ze het gedaan voor de aandacht.


    Ze heeft wel meer topics geopend voor aandacht. Maar het punt is, ze vraag om verkeerde aandacht. (':


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Ze heeft wel meer topics geopend voor aandacht. Maar het punt is, ze vraag om verkeerde aandacht. (':


    Ja, maar daar kan van alles achter zitten, als je thuis gewend bent dat je alleen zo aandacht krijgt, zal ze het hier niet veel anders proberen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als jullie zelf eens nadenken, waarschijnlijk heeft ze het gedaan voor de aandacht.




    Waarom zou ze de verkeerde aandacht van ons vragen?
    Dat had ik bedacht, maar misschien had ze ook nog een andere reden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar daar kan van alles achter zitten, als je thuis gewend bent dat je alleen zo aandacht krijgt, zal ze het hier niet veel anders proberen.


    Ze heeft al vele kansen gekregen .. heel veel. Nu zijn mensen het gewoon zat. Kan ze het niet kwalijk nemen.


    To infinity and beyond •

    Of ze is een pathologische leugenaar.:W


    everything, in time

    Misschien is het handig als Princesparis gewoon zelf uitlegt waarom ze het gedaan heeft?


    Happy Birthday my Potter!

    HEAVYMETAL schreef:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Ze heeft al vele kansen gekregen .. heel veel. Nu zijn mensen het gewoon zat. Kan ze het niet kwalijk nemen.


    Dat is waar, maar je moet ook bedenken dat niet iedereen een mooi IQ heeft en slim genoeg is.
    Ik neem het haar natuurlijk ook wel kwalijk, het is echt slecht geweest maar sommige mensen kunnen er niets aan doen en ik denk eerlijk gezegt dat zij er eentje van is.


    Your make-up is terrible

    Glucio schreef:
    Misschien is het handig als Princesparis gewoon zelf uitlegt waarom ze het gedaan heeft?

    Volgens mij durft ze dat niet, of weet ze het zelf niet. Want ze is nu wel erg stil.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Humble schreef:
    Goed dat je het toegeeft, ook al was het algemeen bekend.
    Niet meer doen, zulke dingen zijn echt niet grappig.(;


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb hier niks van meegekregen. Hoe kwamen juillie/de mods erachter dat het nep was?


    we danced all night to the best song ever.

    Ik zou jou wel eens willen meetten, kijken of je ook zo stoer bent in het echt.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    iheartstalik schreef:
    Ik heb hier niks van meegekregen. Hoe kwamen juillie/de mods erachter dat het nep was?


    Colibre - ik weet haar nieuwe Q naam even niet, had de foto gevonden op internet en blijkbaar was hij van SchoolTV, (: Boontje komt om zijn loontje, noem ik dat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Princesparis schreef:
    Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij


    Vind ik trouwens erg mooi, aangezien je ook je account Amber fakete, ik zie dat ook als liegen of ligt dat nou echt aan mij?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    HEAVYMETAL schreef:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel