• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    Humble schreef:
    (...)

    Kijk, en jij gaat dan weer te ver.
    Dat vond ik ergens ook wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dumbledore schreef:
    Maar waarom heb je dat gefaket dan?


    Pass the damn ham, please.

    iLovato schreef:
    Dacht je dat we dat niet wisten? :')


    comfort in c h a o s

    dat was al algemeen bekend
    maar waarom heb je dit gefaket ??

    Okee, fijn dat je nu besloten hebt eerlijk te zijn, maar waarom heb je het überhaupt gedaan?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben blij dat je er eindelijk eerlijk over bent. (:


    wth.

    -gaat verder met haar leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen wist al dat je het had gefaket, want daardoor was je geband (': Maar ondanks dat je toegeeft dat je het hebt gefaket, vind ik niet dat iedereen nu opeens weer normaal tegen je moet doen. Gisteren begon je ook al tegen een meisje te trippen, voor geen reden.
    (bijna) iedereen gaf jou een tweede kans. Wat doe je? Je plaatst weer filmpjes, iets waardoor mensen je in eerste instantie al flink vervelend vonden.
    Maar goed, het zal wel. (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:53 ]


    To infinity and beyond •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:56 ]


    26 - 02 - '16

    RINUS schreef:
    Dat is een verrassing! Maar eh, ik vraag me af waarom je hem gefaked hebt dan? Wat wilde je bereiken? (:


    +Je hebt wel over meerdere dingen gelogen, dat weten de meeste hier dan ook.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zaynuary schreef:
    Iedereen wist al dat je het had gefaket, want daardoor was je geband (': Maar ondanks dat je toegeeft dat je het hebt gefaket, vind ik niet dat iedereen nu opeens weer normaal tegen je moet doen. Gisteren begon je ook al tegen een meisje te trippen, voor geen reden.
    (bijna) iedereen gaf jou een tweede kans. Wat doe je? Je plaatst weer filmpjes, iets waardoor mensen je in eerste instantie al flink vervelend vonden.
    Maar goed, het zal wel. (:

    ^dit. En leg dan ook uit waarom je gefaket heb.

    Lol.

    cupcakel schreef:
    Lol.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Als jullie zelf eens nadenken, waarschijnlijk heeft ze het gedaan voor de aandacht.


    Your make-up is terrible

    Contostavlos schreef:
    het is heel fijn dat je dat toegeeft, en ik hoop ook dat doordat je wat eerlijker bent, mensen wat aardiger gaan zijn. ik heb in ieder geval geen probleem met jou als persoon, alleen soms worden je topics een beetje vervelend.