• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    Maar waarom heb je dat gefaket dan?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fucks I give? Nuuuun


    Full of envy behind that anonymous mask

    Oh, dat hadden we nu echt nog niet door *kuch* En trouwens, nu ben je weer aan het liegen, je hebt ons een hele tijd voorgelogen met je tweede account, niet dat velen dat geloofden though.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:25 ]


    Ex astris, sciencia

    Oh, echt waar? Meen je dat nou echt? Jeetje zeg, dat wisten we niet!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Negligible schreef:
    Leuk dat het uit eigen initiatief komt (:


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat het wel goed van je is dat je het toegeeft, er is in ieder geval veel moed voor nodig om zoiets te vertellen.
    Maar het was alsnog niet goed dat je over zoiets gelogen hebt, het kan mensen kwetsen weet je...


    Your make-up is terrible

    Negligible schreef:
    Leuk dat het uit eigen initiatief komt (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik snap niet waarom je het hebt gefaket... En waarom je dit niet gewoon meteen hebt toegegeven ipv het vol te blijven houden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het wel heel erg als mensen zulke dingen faken. Er zijn namelijk veel mensen op de wereld die dolgraag zwanger zouden worden, maar dat niet kunnen. Je speelt met vertrouwen als je zoiets verzint, maar goed, wie weet heb je je lesje wel geleerd. Dat je het hebt toegegeven - ook al hadden heel veel mensen het wel al door - betekent wel iets, wie weet is het de weg naar een nieuwe start waarin je niet meer zal liegen en wie weet zullen er dan mensen komen die je graag mogen zonder dat je er iets voor hoeft te verzinnen, gewoon om wie je bent.


    “Love is a contradiction.”

    Idfc. (krul)

    Normaliter heb ik een hekel aan mensen die faken dat ze zwanger zijn. Ze durven dan niet toe te geven dat ze gefaket hebben omdat ze bang zijn dat ze dan keihard door de mand vallen, wat ze dan ook meestal doen. Ik vind het erg goed van je dat je het toch doet ^^ Hoop dat het een voorbeeld is voor andere meisjes. Nooit over dit soort dingen liegen, je schiet er toch niets mee op, zeker niet op internet.


    Life is hard and then we die

    Goed dat je het zelf toegeeft als snap ik niet waarom je om zoiets zou liegen. Dat vind ik eigenlijk diep triest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    jij bent echt vervelend, Er zijn hier mensen op quizlet die wel zwanger zijn/zijn geweest/ of het verloren zijn, en jij gaat hier dom om lopen faken? jij moet gauw normaal doen, want over deze dingen spotten is echt niet leuk ;)

    ~ aangepast door moderator

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2012 - 17:38 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Goed dat je het toegeeft, ook al was het algemeen bekend.
    Niet meer doen, zulke dingen zijn echt niet grappig.(;


    everything, in time

    Hitsugi schreef:
    jij bent echt vervelend, Er zijn hier mensen op quizlet die wel zwanger zijn/zijn geweest/ of het verloren zijn, en jij gaat hier dom om lopen faken? jij moet gauw normaal doen, want over deze dingen spotten is echt niet leuk ;)


    Kijk, en jij gaat dan weer te ver.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2012 - 17:38 ]


    everything, in time