• Hi guys,

    ik lees nu City of Bones (Stad van Beenderen, lol) en ik zit met pure frustraties in mijn hoofd door het einde! Vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben! D:
    Want heel eerlijk had ik (omfg, als je het nog niet gelezen hebt, mag je de volgende zin niet lezen!) de twee liever samen gezien. Jup.

    Wie heeft er nog het boek gelezen of is aan het lezen ? Delen jullie ook die frustratie? =D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 14:24 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Goh, tijdje geleden dat ik hem heb gelezen... Wat gebeurt er precies op het einde?? Want ik heb wel een idee maar ik weet niet zeker of het dan gebeurt en ik wil het niet spoilen...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Dat had ik ook! o.o En ik zie ze ook liever samen hoor. Maar 'k heb deel 2 en 3 al gelezen dus ik weet wat er gaat gebeuren. =3 Wat een geweldige boeken zeg.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ik heb tot the city of lost souls gelezen. Ik kan je verklappen dat je je nog erger gaat irriteren.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    ik zat me echt helemaal dood te ergeren aan het einde maar het was ook wel eens iets origineels en daar zat ik al tijden op te wachten, ik ben nu aan het wachten op het tweede deel bij de bieb


    Remember to be ridiculous.

    Regal schreef:
    ik heb tot the city of lost souls gelezen. Ik kan je verklappen dat je je nog erger gaat irriteren.
    Ik krijg spontaan geen zin meer om te lezen, maar de verhaallijn is daarentegen wel heel leuk en goed neergepend, mweh. Dat moeten we er dan maar bij nemen zeker?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Shaerose schreef:
    (...)Ik krijg spontaan geen zin meer om te lezen, maar de verhaallijn is daarentegen wel heel leuk en goed neergepend, mweh. Dat moeten we er dan maar bij nemen zeker?


    gewoon doen. Als je COLS leest moet je eigenlijk ook COHF hebben, want je ergert je dood. In ieder geval ik.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague