• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    Ik zit te wachten op de volgende account die ze gaat aanmaken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:09 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Zaynuary zei op 23 jan 2012 - 19:07:

    Ze is permanent geband! .



    Hoe weet je dat?


    Some angels have no wings.

    loveprinses, kaniesha, Thesweet, BlackPrinses, Princesparis, Thesweetest, Blijven liegen, faken... (Permanent)



    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat?


    Kun je in het banmeldtopic zien (:


    To infinity and beyond •

    Permanent geband betekent dat - dat ze niet meer terug kunnen komen op dat account?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Permanent geband betekent dat - dat ze niet meer terug kunnen komen op dat account?

    Jep, voor eens en altijd weg van Quizlet :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ColouredWind schreef:
    Permanent geband betekent dat - dat ze niet meer terug kunnen komen op dat account?


    Op geen enkel account, haar IP is geblokkeerd.
    Waar bleef ze over liegen dan, vraag ik me af.


    Your make-up is terrible

    Even voor de duidelijkheid; Hale is permanent geband zoals jullie in het bantopic kunnen zien. We kregen al langer genoeg van haar gedrag en haar laatste kans was in dit topic al haar leugens toegeven en zich excuseren tegenover jullie.
    Zoals jullie gemerkt hebben was dit topic respectloos tegenover de mods en verzweeg ze het merendeel van haar leugens en daarom krijgt ze nu haar perm.
    Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn