• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Okeeey, die is dus weg. Zullen we dan gewoon verder gaan of wil je wachten?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Maakt mij niet uit (: ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mij ook niet echt, maar wat doen we? Gewoon verder gaan?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik vind het goed, maar ik denk dat als Moon iemand kiest er daarna wel gewacht moet worden.. Aangezien Vince & Cassie net zijn geweest en de rest er niet is]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké]

    Vince

    Ik kijk even naar Moon, 'Doen dan maar?' vraag ik terwijl ik naar de bosjes kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Doen dan maar?' vroeg Vince. Ik knikte en liep met hem richting de bosjes. 'Maar nou had ik nog geen antwoord op mijn vraag,' begon ik tegen hem. 'Wanneer was het jouw laatste keer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk haar even aan, 'hmm misschien moet ik maar niet meer truth bij jou gaan zeggen.' mompel ik zachtjes met een grijns. 'Eh, zullen we gewoon ons eigen onderoed aan houden?' vraag ik dan als we bij de bosjes zijn aangekomen.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'hmm misschien moet ik maar niet meer truth bij jou gaan zeggen,' zei hij. 'Vince, alsjeblieft? Ik zal het heus niet vertellen. Zo'n bitch ben ik nou ook weer niet,' mompelde ik. 'Eh, zullen we gewoon ons eigen onderoed aan houden?' vroeg hij. Ik knikte en begon me alvast uit te kleden. 'Tweede keer dat ik me uitkleed'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Waarom wil je dat weten? Is het zo belangrijk voor je om te weten?' vraag ik een beetje geïriteerd. Maar dan grinnik even, 'hopelijk vind je het nu niet erg om je uit te kleden.'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Waarom wil je dat weten? Is het zo belangrijk voor je om te weten?' vroeg hij geïrriteerd daarna grinnikte hij even. 'hopelijk vind je het nu niet erg om je uit te kleden,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik wil het gewoon weten, je mag dan ook een vraag aan mij stellen. Maak niet uit welke,' zei ik. ik stopte met uitkleden om hem even aan te kijken. Ik stond nu alleen nog maar in me broek en schoenen en bh natuurlijk. 'Alsjeblieft? en zo erg vind ik het nu niet om me uit te kleden,' biechtte ik op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Hmmm. Waarom vind je het nu niet zo erg om je uit te kleden?' vraag ik uiteindelijk. 'Dan antwoord ik zo wel ouw vraag.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Hmmm. Waarom vind je het nu niet zo erg om je uit te kleden?' vroeg hij uiteindelijk. 'Dan antwoord ik zo wel ouw vraag,' voegde hij er nog aan toe. 'Één, je hebt me al gezien in ondergoed en twee, omdat jij aardig bent,' zei ik. Ik merkte dat ik begon te blozen en begon mijn schoenen uit te doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik glimlach even, ze vond mij dus aardiger dan die anderen. 'Je hoeft niet te blozen hoor.' zeg ik als ik haar rood zie worden. 'Dus je vind die anderen niet zo aardig?' vraag ik dan nog even.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik ga nu, tot morgen!]


    I only miss you when I'm breathing

    [Truste, tot morgen ;D]

    Moon Kaboor

    'Je hoeft niet te blozen hoor,' zei hij. 'Ik bloos helemaal niet!' zei ik en werd nog rooier. 'Wie hou ik voor de gek,' mompelde ik en deed me broek uit. 'Dus je vind die anderen niet zo aardig?' vroeg hij. 'Van de jongens? Laten we even kijken. Alive heeft me laten denken aan een rot moment. Alive heeft ervoor zorgt dat ik me moest uitkleden waar iedereen bij was. Alex kwam eraan zetten met die idiote idee,' zei ik en zuchtte. 'Alex laat me weer uitkleden. Hij heeft geluk dat het nu bij een leuk iemand is,' zei ik, toen ik nadacht over wat ik zei werd ik weer rood. Ik legde me kleren over een struikje heen en keek Vince aan. Daar stond ik dan, voor de tweede keer in me ondergoed. Ik sloeg mijn armen om me heen. 'Mag ik je kleren? Het is koud,' mompelde ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you