• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik begin keihard te juichen als ik hoor dat hij het weigert 'Lekker Vince.' roep ik.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:19 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    LovingStyles schreef:
    Cassie
    Ik trek me wenkbrauw op als ik hoor wat Alive zegt. Het was volgens mij niet de bedoeling dat ik dat zou horen maar pech, 'sorry? Als sommige van die opdrachten van jullie zo geweldig zijn,' ik heb er nu alweer spijt van dat ik Alive bij de vorige opdracht had gezoend.

    Hij zei het onverstaanbaar xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Blij kijk ik op als Vince dat zegt. 'Daar had ik niet eens aan gedacht! Volgens de regels heeft iedere persoon één weiger!'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik kijk Vince even aan, 'mietje,' grinnik ik dan. 'Er is een verschil hoor, ik zou het niet erg vinden om in een meer te springen maar met Vince zoenen is echt gay.' zegt Alex. Ik draai me om en kijk hem aan, 'nou gelukkig voor jou hoeft dat nu niet meer'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Eh nee juist geen mietje, ik ben nu juist niet homo bezig toch?' vraag ik aan haar en de rest van de groep. 'Oh ja, Alive en Alex bedenk alsjeblieft geen kut bijnaam want ik heb jullie nu ook gered.'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'En nu?' vroeg ik. 'Mag hij nu? Of krijg hij een nieuw opdracht?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Langzaam begin ik af te koelen en word ik weer relaxt. Ik begin ook spijt te krijgen van mijn uitbarsting van daarnet, hun namen ook alleen maar wraak. Dit had ik in hun schoenen ook waarschijnlijk gedaan. Nouja, zo'n opdracht nou ook weer niet, maar ik had wel wraak genomen.
    'Hij mag nu,' antwoord ik naar Moon.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:24 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Oh yes, ik dacht dat ik een bijnaam zou krijgen.' zeg ik blij als het niet zo blijkt te zijn. 'Nou ik kies jou Alex, Truth or Dare?'

    [Ik moet even douchen, ben er zo wel weer! Oh ja, dit owned echt: http://www.youtube.com/watch?v=_apb7EcsWgc !]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Hij mag nu,' zei Alex. Ik knikte en keek naar Vince. Wie zou hij kiezen? 'Nou ik kies jou Alex, Truth or Dare?' vroeg Vince aan Alex. Ik ging voor de boomstam zitten, zodat ik er tegen aan kon leunen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Laat ik maar het zeker voor het onzekere nemen, anders moet ik straks met Alive zoenen denk ik. 'Truth.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Langzaamaan begin ik me een beetje te schamen voor wat ik net tegen Cassie heb gezegd. Ze heeft het gehoord. Als afleiding probeer ik me nieuwsgierig te maken naar wat Alex gaat kiezen, maar eerlijk gezegd boeit het me niets.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik glimlach als Alex truth kiest. Toch wel jammer dat Vince zijn weiger heeft ingezet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Truth,' zei Alex. Wat zou hij moeten beantwoorden? Dat herinnerde me weer aan dat ik nog steeds niet wist wie Cassie had gezoend. 'Cass? kom is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Door mijn wimpers heen kijk ik naar Moon die Cassie wenkt. O ja, ze wou nog weten wie Cassie had gekust voor haar opdracht. Nu heeft ze vast spijt van haar keuze, en ik geef haar groot gelijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~