• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Wat is de laatste keer dat je seks hebt gehad, met een meisje,' zei Vince. 'Is hij geen maagd meer dan?' roep ik nep geschrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik even om Moons opmerking, 'Een van jullie wel dan?' vraag ik dan in het algemeen aan de groep.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik kan er niks aan doen maar ik moet toch een beetje grinnik door Vince' zijn vraag aan Alex. Als ik me hoofd een beetje in mijn sjaal wil verbergen merk ik dat de sjaal een beetje naar Alive ruikt en trek de sjaal wat losser.'Is hij geen maagd meer dan?' vraagt Moon nep geschrokken. 'Een van jullie wel dan?' vraagt Vince. 'Dat vraag je maar bij een Truth,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Een van jullie wel dan?' vroeg Vince in het algemeen. 'Ik wil er niet over praten,' zei ik en keek de andere kant op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    "Waarom wil je dat zo graag weten" Vroeg ik aan Vince


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Dat zijn dus drie ja's, denk ik terwijl ik afwachtend naar Alex kijk voor het antwoord.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik wordt een beetje rood 'Vorige maand.' zeg ik zou nonchalant mogelijk.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik kijk Alex even aan, 'Meen je dat?' vraag ik hem met een open mond.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Ja, is dat zo raar dan?' vraag ik verbaasd dat ze allemaal zo verbaasd zijn.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Meen je dat?' vroeg Vince. Ik hoorde dat hij verbaasd was. Ik keek hem aan en zag dat zijn mond open was. 'Wat was jou laatste keer Vince?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik vind het vreemd dat Vince daar zo verbaasd over doet. Dat is toch niet zo raar?
    'Alex, jij bent aan de beurt.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even naar Moon, 'Ik wou alleen kijken hoe hij reageerde.' zeg ik en snel voeg ik een grijns er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Wie zal ik kiezen, Moon truth or dare?' zeg ik als ik oogcontact men Moon heb gemaakt.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    Ik kijk even naar de jongens en zucht dan. Soms lijkt seks het enige waaraan ze kunnen denken. Dan kijk ik naar Alex, die Moon kiest.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Ik wou alleen kijken hoe hij reageerde,' zei Vince. Ik wist niet of ik dat moest geloven. Ik maakte oogcontact met Alex toen ik ergens anders heen wou kijken. 'Wie zal ik kiezen, Moon truth or dare?' vroeg hij. 'Eh, dare,' zei ik. 'Laat me iets dien in de trans van strippen of die boer en ik maak je af,' voegde ik er aan toe.

    [Ik ben ff douchen ;$ binnen een half uurtje weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you