• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Cass? kom is?' roept Moon. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten, 'wat is er?'

    [lol heeft Alive eigenlijk nog steeds Cassie's sjaal om?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Cassie
    'Cass? kom is?' roept Moon. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten, 'wat is er?'

    [lol heeft Alive eigenlijk nog steeds Cassie's sjaal om?]

    [Neeh, we doen wel dat hij hem heeft teruggegeven. :P]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Cass liep naar me toe en ging naast me zitten. 'wat is er?' vroeg ze. 'Wie had je gezoend?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Wie had je gezoend?' vraagt Moon zacht. Ik bijt even op me lip en kijk recht voor me uit. 'Alive,' mompel ik, 'en ik heb er ontzettend veel spijt van'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Alive,' mompelde ze. Ik keek haar aan. 'en ik heb er ontzettend veel spijt van,' zei ze. 'Zal ik je iets vertellen?' fluisterde ik. 'Als Alive me niet had laten strippen en ik dezelfde opdracht kreeg?' zei ik en wachtte eventjes. 'Dan had ik getwijfeld tussen Alive en Vince'.
    Ik staarde naar voren. 'Wie ik nu dan zal kiezen is vast wel duidelijk?' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Dat is wel duidelijk ja. Ik heb geen idee wie ik zou kiezen als het nog een keer moest, ze kunnen alle drie ontzettende eikels zijn...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Dat is wel duidelijk ja. Ik heb geen idee wie ik zou kiezen als het nog een keer moest, ze kunnen alle drie ontzettende eikels zijn...' zei ze. 'Dat is waar'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Iedereen wordt een eikel als hij/zij ongewild iemand van eigen geslacht moet zoenen, maar goed. xD]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Eh even een vraag bedenken.' zeg ik en denk even na.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:58 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Vince

    Ik zat nog steeds naast Cassie en hoorde toevallig het laatste, maar negeer het. 'Eh even een vraag bedenken.' zeg ik en denk even na.


    [Cassie is naast Moon gaan zitten ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh dacht andersom xD Ik wijzig!]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik richt mijn aandacht even op Vince, 'komt er nog een vraag?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ik besluit om zometeen mijn excuses te gaan aanbieden maar kijk nu naar Vince. Ik weet haast zeker dat hij een genante vraag gaat stellen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even Alex aan, 'Wat is de laatste keer dat je seks hebt gehad, met een meisje.' ik leg voor de grap de nadruk op het laatste wat ik zeg.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ondanks de vervelende situatie waarin ik mij bevind moet ik toch grinniken om Vince. Zeker om de nadruk die hij legt op 'met een meisje'.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~