• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [AAAAH! Er komt water uit Alex tand! His tooth is evil and it p's gonna kill uhuhus! Please don't hurt me? Sorry even droog xD]

    Vince

    Ik geef een broojhe door aan Alex en geef hem ook de vlessen met saus aan. Ook geef ik Alive een broodje hamburger. 'Wie nog meer?'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:25 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ja, doe er maar twee ja,' zei Alive en gaf mij twee kauwgompjes. Ik glimlachte dankbaar naar hem. 'Wie wil allemaal?' vroeg Vince, waarschijnlijk over de hamburgers. Ik schudde me hoofd. 'Ik niet'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik neem het broodje gretig aan en pak de tube curry, waarmee ik een lading saus over mijn hamburger spuit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Bedankt.' zeg ik. Ik pak mijn hamburger aan en spuit er curry en mayo op.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    'Mag ik ook 1?' Vraag ik aan Vince, 'en zullen we zo verder gaan?'€


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'en zullen we zo verder gaan?' hoorde ik Cassie vragen. Ik knikte. Ik vond het goed. 'Moet ik nu al iemand kiezen? Of nog even wachten'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Mag ik er ook 1? En zullen we zo verder gaan?€' hoor ik Cassie achter mij vragen. Ik pak een broodje en geef die aan haar. Zelf pak ik er ook een en ga naast haar zitten. 'Eh ik vind het goed.' zeg ik terwijl ik de curry en mayo pak om erop te spuiten.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    'Laten we nu gewoon verder gaan,' stel ik voor met mijn mond vol vlees en saus.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Vince geeft me een broodje. Ik glimlach even naar hem, 'dankje en wat mijn betreft gaan we nu gewoon verder,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Eh, ok,' zei ik. Ik dacht even na. 'Ehm Vince, jij. Wat kies je?'

    [Ok ik wist niet hoevaak ieder al eens geweest is]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Als ie dare zegt laat hem dan een tube ketchup leegdrinken.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive: |
    Moon: ||
    Vince: |
    Alex: ||
    Cassie: ||
    Alice: |


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even naar mijn kruis van mijn broek en grinnk dan even, 'Doe maar truth.' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:49 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik kijk vreemd naar Vince als hij opeens zijn broek naar voren trekt en naar zijn edele delen kijkt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Wtf! Wat doe jij dan?


    I only miss you when I'm breathing