• Wat zijn je toekomst plannen?


    Believe in yourself, change the world.

    Eerst aan MBO beginnen en afmaken, dan op kamers, HBO doen (als ik zin heb :Y), en dan samenwonen. Dan hoop ik iets met Automutilante jongeren te kunnen doen (hetzij een afdeling openen of eigen kliniek). Maar, emigreren naar Engeland is wel mijn grote droom eigenlijk. :3

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oud worden & gelukkig (krul)


    -

    Mijn vwo halen en dan studeren. Ik plan nooit verder dan 2 jaar. Het is zinloos om zo ver vooruit te plannen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    VWO afmaken, dan een half jaartje werken en het andere halve jaartje in Afrika met Aids weesjes werken. Daarna weer terug naar Nederland voor een studie Tourism en een opleiding Spaans. Als ik dat klaar heb pak ik mijn koffers en verhuis ik naar het mooiste land van de wereld: Spanje!
    Perfect life!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cruel schreef:
    Oud worden & gelukkig (krul)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Deze paragraaf van natuurkunde afmaken , snap er niks van
    Diploma halen(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zadkine en dan werken.


    Firm believer of all that is magic

    RainbowDay schreef:
    Deze paragraaf van natuurkunde afmaken , snap er niks van
    Diploma halen(krul)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dit jaar over gaan, daarna havo 5 succes vol af maken, mijn diploma halen en een leuke opleiding vinden die bij me past. Verder durf ik niet voor uit te plannen want wie weet wat er gebeurt.

    Aan het begin van het jaar wilde mijn mentor weten wat ik over 10, 20 & 30 jaar doe. Dat weet ik nu dus nog niet, behalve dat ik over twintig jaar wel een kind wil hebben & een leuke baan


    Physics is awesome

    Zowieso ooit op een dag naar Amerika gaan.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Mijn havodiploma halen, dan een jaartje naar Amerika om vervolgens aan mijn HBO-opleiding te beginnen. Na een jaar mijn propedeuse halen en door naar de universiteit (:


    Take risks and conquer your fears.

    Iets met mijn crush krijgen? lol. Nee, ehm. Journalistiek studeren en een plek in deze wereld innemen.


    SLOAN.

    Diploma halen, studeren, leuke baan, trouwen, kinderen, oud worden, oma...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    feltonbeats schreef:
    Zowieso ooit op een dag naar Amerika gaan.


    En geneeskunde studeren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MBO 3 afmaken, dan een paar jaar werken in NL
    dan emigreren en daar een toekomst opbouwen (werk, huis, kinderen maybe etc.)