• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    'Ik heb nog wat kauwgompjes,' zeg ik met een waarschuwende blik naar Vince. Je moet hier voorzichtig mee omgaan, wil die blik zeggen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    ik kijk met onbegrip naar Alive, maar na een tijdje snap ik wat hij bedoelt. Ik concentreer me weer op de pan en draai de hamburgers wer even om omdat ik niet zo veel te doen heb.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik sta op en ga naast Vince zitten. Door zijn armen zie ik dat hij lichte kippenvel heeft. 'Wil je je jas terug?' Vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Oh nee hoeft niet hoor,' zeg ik als Cassie mijn jas terug aanbiedt. 'Ik hou me wel warm bij het vuur zo.ang jij nog nat bent.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik glimlach naar Vince, 'dankje'. Aangezien ik maar 1.65 ben en Vince een stuk langer is de jas veel te groot maar dat maakt me niks uit want de jas is lekker warm. 'Heb je nog hulp nodig?' Vraag ik terwijl ik naar de hamburgers wijs.

    [Welk seizoen is het eigenlijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Alsjeblieft. En ja, wat hulp zou wel fijn zijn.' zeg ik dan met een glimlach.

    [Eh weet niet xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Okee, wat kan ik doen?' Vraag ik terwijl ik Vince' jas iets dichter om me heen trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Wachten totdat het eten klaar is. En mij misschien wat gezelschap houden.' zeg ik.

    [Ik moet leren -_-]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 12:20 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik grinnik even en kijk Vince aan, 'ik zal me best doen' glimlach ik.

    [Okee, succes met leren. Kom je vanaaf wel?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Ben je er van af?' vroeg Alive aan mij. Ik keek hem aan en schudde me hoofd van niet. Mijn maag maakte nog steeds koprols. Mijn adem stonk en ik zag dat de rest dat ook merkte. 'Eh, misschien wil je wat eten of drinken?' vroeg Vince opeens. Voordat ik iets kon zeggen begonnen Cassie en Alive weer tegen me te praten. 'Gaat het een beetje? Sorry ik had je nooit die bladeren moeten laten eten,' zei Cassie. 'Ik heb nog wat kauwgompjes,' zei Alive er gelijk achterna. Ik ging op een boomstam zitten en wachtte eventjes met antwoordde. 'Het geeft niet Cass,' zei ik met een magere glimlach, daarna keek ik Alive aan. 'Mag ik 'één, of twee kauwgompjes dan van je?' vroeg ik aan hem.

    [Ok dit stukje is best slecht XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik glimlach ik wat onhandig terug, ik stap wat dichter naar het vuur toe en por weer even met een stok onderin om het aan te wakkeren. Dan zet ik weer een stap naar achter en ga weer naast Cassie zitten.

    [Ja denk het wel][


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Zijn de hamburgers al bijna klaar Vince?' vraag ik hongerig.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik kijk op naar Alex en kijk dan naar de hamburgers, ik knik en doe weer wen stap naar voren. Ik scheur de zak met hamburgerbroodjes open en leg ze op een rijtje neer. Voorzichtig leg ik de hamburgers in de broodjes en kijk even de kring rond? 'Wie wil allemaal?'


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Ik.' zeg ik watertandend als de hamburgers klaar zijn.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Ik breek het pakje kauwgom aan. 'Ja, doe er maar twee ja,' grinnik ik. Ik overhandig haar twee gompjes en kijk dan naar Vince.
    'Ik ook, graag!'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~