• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie

    Ik pak snel een flesje water en geef hem aan Alive, 'hier drink op,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok, gezien...]

    Vince

    ik voel een vuist net onder mijn maag, niet heel hard maar wel op een hele vervelende plek om een klap te krijgen.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Vince, jij mag wel oppassen voor als hij straks jou weer mag kiezen.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Als ik terugkom pak ik het flesje water dankbaar aan van Cassie en was het snot en braaksel van mijn gezicht.
    Als ik weer schoon ben neem ik plaats naast Cassie. 'Bedankt,' zeg ik met een zucht. Af en toe nies ik nog, en mijn ogen tranen nog steeds, maar ik ben nu over het ergste heen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik begin me een beetje schuldig te voelen, ik loop voorzichtig terug. 'Sorry.' mompel ik nog een keer als ik langs hem heen loop enw eer ga zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie

    Ik wrijf even over Alive's rug, 'wie is er aan de beurt?' Vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik kijk wie Alive gaat kiezen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    Alive was weer terug en pakte het flesje van Cassie aan. Ik haalde me schouders op en ging weer zitten. Ik nam een slok van me ijsthee en tuurde vooruit. 'Wie kies je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik vind het fijn dat Cassie me over mijn rug wrijft, want overal op mijn lichaam heb ik kippenvel.
    Dan kijk ik Vince strak aan als hij zijn excuses aanbied zonder me aan te kijken. 'Het liefst zou ik hem kiezen, maar dat is tegen de regels,' zeg ik schor.
    'Dus nu is Alex aan de beurt.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:20 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik ben straks wel ff eten en me tas doen... dan ben ik er weer tot kwart over 6.. en dan ben ik naar me ma toe en ben ik er weer pas rond 9 uur]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Oke, ik kies truth. Spreek ik ook een keer de waarheid.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie

    Alive kiest Alex en ik zucht even opgelucht. Als ik merk dat hij kippenvel heeft doe ik mijn sjaal af en wikkel die om zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Je kan hem nu vragen welke 2 kussen er voor de vorm was en welke kus echt was,' zei ik. 'Je weet wel, van zijn vorige opdracht,' verduidelijkte ik alvast.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik wacht af wat mijn vraag wordt.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Ben je al weer droog, dan?' wil ik weten van Cassie als ze haar sjaal om me heen wikkelt.
    Dan kijk ik Moon aan. 'Ja, die is goed. Dus, beantwoord maar, Alex.'
    Ik ben op dit moment niet in de stemming om zelf een listige vraag te bedenken, en deze vind ik goed genoeg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~