• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    [Ik snap het niet precies, hij moet dus eerst zout in zijn neus snuiven en tegelijkertijd een slok Tequila drinken om daarna een citroen uit te knijpen in zijn mond? Wat is Tequila?


    [Tequila is alcohol en blablabla ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, en de citroen in het oog uitknijpen maar dat moet allemaal achter elkaar niet tegelijk maar heel snel]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik werp Vince een vernietigende blik toe. 'Beleef je hier nou echt plezier aan, Vince?' zeg ik bitter.
    Ik pak het zout en begin het op te snuiven. Het begint tegelijk te prikken maar ik weet dat ik door moet. Met een moeilijk gezicht pak ik de fles tequila en neem een stevige slok. Het begint te branden in mijn keel en ik voel hoe er tranen opkomen, zo zeer doet het. Als laatste pak ik de citroen en twijfel. Maar dan knijp ik hem uit in mijn oog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Beleef je hier nou echt plezier aan, Vince?' vroeg Alive bitter. Daarna deed hij al de dingen die hij moest doen. Verbaasd en met mond open keek ik hem aan. Ik zag dat hij het moeilijk had. Nadat hij klaar was ging ik naast hem zitten. 'Gaat het?' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik schreeuw het uit als de druppels in mijn ogen vallen. De citroen gooi ik in de richting van Vince, op zijn smoel gericht, en dan val ik op mijn knieën op de grond. De zoute tranen stromen over mijn wangen en ik voel langzaam het braaksel opkomen door de tequila.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik kijk wat er met Alive gebeurt.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik voel een citroen zacht tegen me aankomen en loop dan naar Alive toe, 'Sorry man, maar deze was nog van vorig jaar toen ik wasmiddel dronk en jij zei dat het gewoon melk was.' zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:04 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie

    Ik zie dat Alive het echt niet fijn vindt. 'Wil je wat water ofso?' Vraag ik bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Je kunt echt geen bleekmiddel drinken hoor, dan ga je dood}


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Ok, ik had te vroeg gereageerd, nja boeie]

    Moon Kaboor

    Ik was vergeten dat Alive de citroen nog moest doen. Hij schreeuwde het uit en gooide de citroen richting Vince. Daarna viel hij op de grond, op zijn knieën. Ik knielde hem naast hem neer en wreef over zijn rug. 'Ijsthee?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spyclon, ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar als je bleek middel drinkt ga je dood...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik probeer te knikken als de meisjes vragen of ik drinken wil. Ik haal uit naar Vince met mijn vuist als hij aan komt zetten met een slecht argument. Dan sta ik op, ren ik naar de bosjes en begin de tequila uit te braken.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    oh shit, ik bedoelde wasmiddel xD

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:05 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Alive knikte. Ik pakte mijn ijsthee, ik draaide me om en zag Alive rennen richting de bosjes. 'Kijk uit!' riep ik. 'Mijn verdorde blaadje ligt daar ook ergens'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb ook nog iets gewijzigd in mijn reactie.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~