• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Nu vind ik het echt een beetje ng worden, 'Oké, ik beloof het!' roep ik haar dan acherna.


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    Ik hoorde Vince zeggen "Oke ik beloof het!"
    Ik beleef even stil staan zal ik doorlopen of zal ik terug gaan.
    Ah even rondkijken kan geen kwaad dus besluit dat ik nog een stukje doorloop. Vederop zag ik een huisje staan waar een licht brandde. ik loop terug naar de groep en vroeg of ze het was opgevallen dat er een huisje stond

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    Mijn maag draaide verder om en even later kwam al het inhoud plus beetje gal uit mijn maag. Urhg, dit was zo ranzig. Nadat ik klaar was met, ehm ja, veegde ik mijn mond af en schuifelde ik terug naar de rest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nog iets gemist?]€


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehm niet veel denk ik. Moon gaf over en Alice merkte een huisje op of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okee, wanneer gaan we verder? Kan nu toch we'll want we zijn met 4 ikreageer we'll langzaam]€


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nu???]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ok.. Jullie mogen eerst op Alice en Moon reageren ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ehmm ik weet niet precies wat er is gebeurt dus dat wil niet echt a. Kunnen we zo niet een nieuwe opdracht doen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok, of we doen wel alsof het eten klaar is en dat we eten terwijl we verder gaan?]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:11 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Moon heeft overgeven.. en ze liep nu terug.. misschien kan je daarmee iets doen ? ;D Zij is ook diegene die volgende opdracht moet geven]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( Ben vandaag niet online loop in de efteling wil iemand mij morgen misschien op de hoogte brengen wat er alllemaal is gebeurd (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dat doen we dan wel, ja. Trouwens, ik heb iets bedacht, ze zitten op boomstammen die om het vuurtje heen liggen.]

    Alive

    Moon komt terugstrompelen en neemt plaats naast me op de boomstam. 'Ben je er van af?' wil ik weten.
    Gelijk ruik ik haar adem, maar ik wil haar niet kwetsen dus probeer ik door mijn mond adem te halen om het niet te ruiken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even naar Moon die terug komt en kan de stank hier nog ruiken, 'Eh, misschien wil je wat eten of drinken?' vraag ik dan maar als de lucht steeds ondragelijker wordt.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Met een schuldig gevoel kijk ik toe hoe Moon weer op de boomstammen gaat zitten. 'Gaat het een beetje? Sorry ik had je nooit die bladeren moeten laten eten,' zeg ik tegen haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered