• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Moet je iets van medicijnen hebben?' vroeg Alice bezorgd. Ik kreunde. 'Zoals wat? Asperines helpen bij mij niet,' zei ik zuchtend. 'Toch bedankt,' voegde ik er vriendelijk aan toe. 'Ik zeg nog wel, eet niet van die boom waar ik net van at'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    "oke is goed en eerlijk ik was dat eigenlijk niet van plan ik wacht nog steeds op een hamburger" zei ik tegen Moon


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik hoor mijn maag knorren en ik wacht tot mijn hamburger klaar is, ondertussen maak ik nog een blikje cola open en ik neem een slok.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    "Nu we toch zitten te wachten op het eten, wie heeft er wat leuks te vertellen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vince

    'Kun jij niet vertellen waarom ik morgen niet naar Amy toe moet gaan?' vraag ik terwijl ik alle burgers omdraai.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:17 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    "Als je het echt wilt weten dan kan het wel vertellen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vince

    'Oké, vertel op dan.' zeg ik met nog steeds een half oog op alle hamburgers.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nu we toch zitten te wachten op het eten, wie heeft er wat leuks te vertellen?' vroeg Alice. 'Kun jij niet vertellen waarom ik morgen niet naar Amy toe moet gaan?' vroeg Vince. Ik ging recht opzitten en keek naar Vince die hamburgers aan het omdraaien was. Mijn maag begon te draaien. 'Oh god, weet iemand wat voor boom het was?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Nee, maar het was in ieder geval geen goeie boom,' zeg ik bezorgd. Ze trekt groen weg. Ik heb de neiging om mijn arm over haar schouders te leggen, maar weet niet of ze dat wel prettig vind.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    "Nou zoals je al op de foto zag waren we beste vrienden, maar ze heeft later ook andere vrienden gemaakt en daardoor is ze een soort van op het verkeerde pad pad terecht gekomen.Ze sleurde me mee in al haar problemen en ik was degene die altijd voor alles opdraaide en op een begeven moment kon ik er niet meer tegen en toen. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Toen op een dag ben ik naaar haar toe gegaan en sindsdien is de nachtmerrie voor mij begonnen maar ik wil jou niet hetzelfde aandoen dus alsjeblieft ga morgen niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    'Nee, maar het was in ieder geval geen goeie boom,' zei Alive. Er klonk bezorgheid in zijn stem. 'Daar kwam ik ook achter. Het was helemaal niet rijk aan vitamine B,' zei ik teleurstellend. Ik stond op en liep naar de bosjes toe. 'Voorzorgsmaatregelen,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    "Beloof gewoon Vince dat je niet gaat ik wil echt niet dat het bij jou ook gebeurd" zei ik bezorgd maar vastberaden en met nog steeds te tranen in mijn ogen als ik terug denk aan die tijd

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vince

    Als ze bezorgd maar vastberaden klinkt word ik een bekropen met een raar gevoel, hmm misschien moet ik toch maar niet gaan? 'Oké, ik beloof het dan maar.' zeg ik na een tijdje. 'Denk ik,' voeg ik er na een tijdje nauwelijks hoorbaar aan toe.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:32 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    "Vince de nachtmerrie bij mij is nog steeds bezig en dat duurt als ruim 2 jaar en het is echt niet leuk meer ik wil echt niet dat jou hetzelfde overkomt ik weet hoe ze is laat het alsjeblieft"

    Ik heb spijt dat ik die opdracht het gegeven en besloot om op te staan en weg te lopen dit had geen zin meer.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alice

    Ik liep terug omdat ik mijn tas was vergeten.
    "Vince ik zou maar is naar de hamburgers kijken anders heb je nog geen eten" en zonder op antwoord te wachten liep ik weer weg naar de plek waar ik net vandaan kwam.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer