• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    zullen we wat eten maken op het vuur? vroeg Vince.
    'ja is goed wil je een zak marshmallows of had je wat anders in gedachte?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vince

    'Ik dacht eerlijk gezegd aan iets anders, iets stevigers. Zullen we iets bakken ofzo? Ik heb namelijk een kleine koekenpan meegenomen voor op het vuur.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Eh, zullen we wat eten maken op het vuur?' zei Vince. Ik plukte paar blaadjes van de boom en liep weer terug. 'Van mij mag je. Wil je mijn avond eten ook proeven?' ik hielt mijn hand met blaadjes voor hem. Ik deed mijn flesje in mijn jas zak, Ik pakte een blaadje en at hem op. Daarna spoelde ik hem gauw weg met wat drinken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    "zeg maar wat je wilt hebben ik heb verschillende dingen in mijn tas zitten dus.." zeg ik tegen Vince


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    cassie
    Ik kijk even naar vince wiens arm nog steeds om me heen ligt. 'Is goed,' dan kijk ik naar Moon, 'hier opeten,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Uh, je hebt waarschijnlijk niet hamburgers ofzo bij je?' probeer ik tevergeefs.


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    "ik had het kunnen weten""zei ik lachende.
    Ik zoek in mijn tas en pak er een pak met hamburgers uit 'hier vangen' riep ik naar Vince


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vince

    Ik kijk met grote ogen op als ik zie dat ze echt hamburgers bij zich heeft, 'Hoezo heb je die mee?' vraag ik dan blij als ik ze heb op gevangen.


    I only miss you when I'm breathing

    LovingStyles schreef:
    cassie
    Ik kijk even naar vince wiens arm nog steeds om me heen ligt. 'Is goed,' dan kijk ik naar Moon, 'hier opeten,' grinnik ik.


    [Ehh Moon heeft allang blaadje op gegeten?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    "Omdat ik sommige mensen hier nu wel ken" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik ben eff eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Midna schreef:
    (...)

    [Ehh Moon heeft allang blaadje op gegeten?]



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik lach even, 'Heb je ook toevallig broodjes ofzo bij je?' vraag ik terwijl ik het pak met hamburgers open scheur.


    I only miss you when I'm breathing

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Ben je nog niet thuis dan?]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    (...)[Ben je nog niet thuis dan?]


    [Jawel maar ben met een vriendin dus ik reageer daarom ook een beetje slom]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered