• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    'Oke wie is het volgende slachtoffer?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga even patat halen, ga alsjeblieft niet te ver, ik kom zo terug.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    oke


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik krijg er toch een beetje spijt van als ik haar zo zie zitten 'Ik heb wel een kan warme chocomelk in een thermoskan meegebracht, daar warm je wel van op.' zeg ik en ik haal de thermoskan uit mijn tas.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    'Ja graag,' zeg ik tegen Vince. Dan kijk ik Moon aan, 'jij bent weer aan de beurt,'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik trek mijn jas uit en help die om te doen bij Cassie, nu zit ik alleen nog maar in een shirtje maar vind het niet zo erg. Ik was immers niet helemaal nat.
    Ik gooi even wat extra hout op het vuur en por er wat in met een stok, zonder dat ik het nog door heb ligt mijn arm nog steeds om haar heen.


    I only miss you when I'm breathing

    [kun je niet beter een ander kiezen want diapal is er nu niet]

    Alex
    Ik schenk chocolademelk in een bekertje en geef het aan Cassie. 'Nog iemand?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:33 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [biw niet zo heel veel gemist zie ik ? -heb al bijgelezen-;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okee ik verander de naam wel in Moon]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wut? ;d ok]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ze vraagt Truth or Dare aan Moon]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ja I know, kwam beetje raar XD]

    Moon Kaboor

    Cassie deed haar opdracht. Verkleumt zat ze op de grond met de jas van Vince. Vragend keek ze mij aan. 'jij bent weer aan de beurt,' zei ze tegen mij. Ik dacht even na. 'Ok, dare,' zei ik met een lach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Hmmm, ik kijk even naar een boom met verdorde bladeren en wijs er na, 'eet een blaadje van die boom," zeg ik.

    [Sorry ik ben echt inspiratieloos]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Cassi keek ergens naar, ik volgde haar blik. Ze wees naar een boom met verdorde blaadjes. 'eet een blaadje van die boom,' zei ze. Ik lachte. 'Dat zie et verrukkelijk uit,' zei ik. Ik pakte mijn flesje met ijsthee en liep naar de boom met de verdorde blaadjes. 'Waar moet ik hem op eten? Of maakt dat niks uit?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk even naar de boom met de blaadjes, maar trek me er niet zoveel aan omdat ik mijn maag hoor knorren. 'Eh, zullen we wat eten maken op jet vuur?'


    I only miss you when I'm breathing