• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Als ik ze terug zie komen rennen kijk ik ze even raar aan. 'Waarom rennen jullie zo?' vraag ik als ze terug zijn bij ons 'kamp.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:48 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    'Doof het vuur!' fluister ik terwijl ik op het vuur begin te trappen. Zonder licht is het pikkedonker, en als we dan doodstil blijven liggen kan hij ons moeilijk opmerken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Waarom rennen jullie zo?' 'Betrapt,' zeg ik. 'Doof het vuur!' fluistert Alive. Snel doven we het vuur en blijven we doodstil liggen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik lig in een greppel en ik zie de boer van dichtbij, 'Rot kinderen, ik krijg ze wel' mompelt hij.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Waarom rennen jullie zo?' vroeg Vince. Ik keek op en zag Alice en Cassie eraan komen rennen. 'Doof het vuur!' fluisterde Alive. 'Waarom en waar is Alex?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Alex redt zich wel.' zeg ik terwijl ik zand over het vuur gooi. 'Hij is vast wel slim genoeg om zich te verstoppen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik probeer weg te kruipen maar dan breekt er een tak. De boer draait zich om, rent het bosje in en sleept me aan mijn haar uit de bosjes. Ik schreeuw het uit van de pijn.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Hij is vast wel slim genoeg om zich te verstoppen,' zei Vince. Ik keek hem vragend aan. Wat hij lastig zal zien in het donker. 'Hij en slim?' zei ik zachtjes. Kort daarna hoorde ik een geschreeuw vanuit de bosjes. 'Zei ik toch'.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Oh ja...' dan hoor ik een gil. 'Snel ga allemaal liggen!' fluister ik dan.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Als het Vince was, had ik nog getwijfeld. Maar als ik Alex hoor schreeuwen, kom ik gelijk omhoog en ren op het geluid af, om hem te helpen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    In de verte hoor ik iemand schreeuwen. 'Shit! Dat is vast Alex!' roep ik. Ik en Alive springen overeind en rennen weer richting de boerderij. De boer sleept Alex aan zijn haar over de weg. 'HEE!' roep ik hard en de boer kijkt op. Ik lijk wel gek met wat ik nu ga doen. Ik trek mijn shirt en bh omhoog en zie dat de boer zijn aandacht van Alex laat verslapen waardoor die kan ontsnappen. Snel laat ik me shirt weer zakken, pak Alex bij zijn arm en trek hem mee.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Snel ga allemaal liggen!' fluisterde Vince. Met tegenzin ging ik op mijn buik liggen. Dit was niet goed voor mijn maag. Ik keek op en zag Alive en Cassie richting de bosjes rennen. Ach, dat moesten zij weten.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik ren achter haar aan, 'Shit daar komt ie alweer.' zeg ik en ik trek haar mee in het donker van een ander bosje. De boer dendert langs ons heen het bos in.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:02 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Ok nou loopt het raar met Alex & Cassie XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk voorzichtig op, damn ik ga hier niet liggen terwijl de rest allemaal weg baat en snel ren ik ze acherna. Dan zie ik dat ze al weg zijn en zie de boer rond lopen, snel loop ik weer terug naar Moon en trek haar omhoog. 'Hij komt hier heen,' sis ik zacht tussen mijn tanden door.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:03 ]


    I only miss you when I'm breathing