• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Vince ging nu ook er opeens achter na. Niet veel later kwam hij weer terug en trok mij over eind. 'Hij komt hier heen,' siste hij tussen zijn tanden door. Geschrokken keek ik hem aan en keek vervolgens naar de spullen. 'Gewoon wegrennen?'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:05 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik kom langzaam op adem.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:12 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Ik rende dicht langs Cassie. Ookal was het pikkedonker toen ze haar actie uitvoerde, ik kon toch een glimp opvangen.
    Dan zijn ze opeens weg. Alex en Cassie. Ik zie nu niks meer en tast in de rondte, in het donker.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Ja,' sis ik weer terug terwijl ik haar mee trek naar het bos.


    I only miss you when I'm breathing

    [ehmm ze had dr shirt en bh omhoog gedaan niet uit a.]
    Cassie
    Alex trekt me mee de bosjes in en de boer stormt lang ons. Dan merk ik dat Alive er niet meer bij is. 'Alive?' roep ik zacht, 'ben je daar ergens?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dan heeft ze hem nu wel uitgedaan of moet ik wijzigen]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Ja,' siste hij weer en trok mij mee naar het bos. Ik rook even en trok dan een smerig gezicht. 'Ik vind het bos ok, maar alsjeblieft. Ik ga niet schuilen bij het verdorde blaadje,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Renoster schreef:
    [Dan heeft ze hem nu wel uitgedaan of moet ik wijzigen]


    [haha je mag het wijzigen ghehe]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ik hoor zacht ergens de stem van Cassie. Gelijk daarna wordt mijn arm vastgepakt in een metalen greep.
    'Nu heb ik je, mannetje,' gromt een stem naast me. Kort daarna wordt ik meegesleurd, in de richting van de schuur naast het huis.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Dat had Alex wel graag gewild hé xd]

    Vince

    Ik grijns even en neem haar verder het bos in. Voorzichtig zodat er geen takjes breken ofzo.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Volgens mij heeft de boer hem, wat gaan we nu doen. Laat je weer je borsten zien aan hem?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    Ik kijk even door de bladeren van het bosje en zie dat de boer Alive meesleurt naar de schuur.'Volgens mij heeft de boer hem, wat gaan we nu doen. Laat je weer je borsten zien aan hem?' zegt Alex. Ik kijk hem even geïrriteerd aan en duik snel de bosjes uit en ren achter ze aan. 'Blijf van hem af!' roep ik en ik spring boven op de rug van de boer.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eey ik ga naar me moeder.. ben er tegen 9 uur weer ofzo..
    Enige waarmee mijn poppetje bestuurd mag worden is met reacties. Maar als zij word gekozen met truth or dare.. Dat kies ik zelf..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik sprint achter haar aan en tackle de boer van achteren.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Oké, we doen wel wat.]

    Alive

    Met grote ogen zie ik hoe Cassie de boer bespringt. Hoe ver gaat ze wel niet voor ons? Eerst kleed ze zich uit voor Alex, en nu valt ze de boer aan voor mij.
    De boer ramt haar van zich af, en sleurt me verder mee. Uiteindelijk duwt hij me ruw in de schuur en sluit de deur. Dan hoor ik hoe de boer het slot op de deur zet en kort daarna met een luide kreun op de grond valt.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:19 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~