• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    De boer raakt bewusteloos en laat mijn vinger los. Ik kijk naar mijn vinger: hij bloed en er zitten noch tand afdrukken in. 'Ja sluit hem maar op.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:43 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    Ik kijk toe hoe de jongens de bewusteloze boer de schuur in slepen. Zenuwachtig kijk ik om mee heen en hoop dat de boer alleen thuis is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Direct nadat ik hem heb uitgevoerd heb ik spijt van mijn daad. Straks komt de politie hier achter, dan hebben we een heel groot probleem.
    'Ja, laten we dat doen,' zeg ik schor. Mijn mond is kurkdroog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Het is een weduwnaar, hij woont alleen...]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Als de boer binnen licht draai de sleutel van het slot om en probeer hem in tweeën te breken wat na een tijdje lukt omdat de sleutel veel roest bevat. Ik gluur even door het sleutelgat en zie de boer daa liggen. 'Kom weg wezen.' zeg ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik knik en draai me om. 'Iemand enig idee in welke richting het kleine kamp ligt?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Aan de rand van het bos dus dat is niet heel moeilijk.' breng ik uit met mijn zere vinger in mijn mond.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    Ik kijk de jongens een voor een aan. 'Is er niet iemand die een zaklamp dingetje op zijn mobiel heeft?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb zo'n oud ding zonder internet en allemaal gadgets. Ik moet snel een nieuwe.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Eh ik wel, maar mijn mobiel zit in mijn jas.' zeg ik teleurgesteld. Dan herinner ik me weer iets en buig even naar Cassie, ik maak de rits van mijn jas open die ze nog aanheeft. Ik ontgrendel hem en klik een app aan, 'En er was licht.' zeg ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik kijk Vince even grinnikend aan, 'okee snel wegwezen hier,' zeg ik dan.

    [ik moet zo eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wil iemand even kort samenvatten wat er is gebeurd(A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okee nu eten dus -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kijk maar op topic 3, daar staat de samenvatting. ;)
    Ik ben ook weg, kom vanavond nog wel, ik verbied jullie om verder te gaan op topic 3 zonder mij als dit topic vol is!!! Ik ben streng hè. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ik moet nu eten, tot laterz!]


    I only miss you when I'm breathing