• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince
    Ik hoor links van mij Cassie hard schreeuwen, 'Blijf van hem af!' en snel ren ik er op af Moon met me mee trekkend.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    De boer ramt zich van me af en sluit Alive op in de schuur. Maar dan komt Alex er aan rennen en tackelt de boer de met een kreun op de grond beland. Ik krabbel overeind en zie dat de sleutel nog in de deur zit en draai hem snel van het slot af waarna ik de deur open gooi.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik ga op de boer liggen en druk hem tegen de grond.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Net als ik denk dat ik de hele nacht in deze donkere, klamme schuur moet blijven trekt Cassie de deur open. Zonder er bij na te denken sla ik mijn armen om haar heen. Op de achtergrond zijn de boer en Alex aan het worstelen om elkaar naar de grond te krijgen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Coor me zie ik Alex met de boer vechten en help hem de boer tegen de grond te houden.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Zodra ik de deur open heb gegooid slaat Alive zijn armen om me heen. Ik geef hem even snel een knuffel en duw hem dan voorzichtig van me af, 'laten we Alex maar even helpen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik krijg hulp van Vince en samen drukken we de boer tegen de grond 'Rennen!' brul ik tegen Alive en Cassie.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    'We kunnen die boer niet zo maar bij bewust zijn laten,' roep ik uit tegen Alex.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Na een korte knuffel van opluchting laten we elkaar los en ga ik bij Alex en Vince staan. Ik raap een grote steen op. 'Zal ik gooien?' vraag ik weifelend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik kijk Vince verward aan 'Wat wou je doen dan? hem dood slaan? We moeten zo gewoon vluchten.' zeg ik. 'Nee, niet gooien rennen.' zeg ik tegen Alive.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:31 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    'Nee niet vermoorden, alleen even buiten westen slaan met een steen ofzo?' stel ik voor.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Kunnen jullie hem niet gewoon een blauw oog slaan ofzoiets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    'Ben je gek, we zitten al in de problemen als we hem bewusteloos slaan dan .... aaaaaah.' terwijl ik aan het praten was beet de boer in mijn vinger.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Hier hebben we geen tijd voor!' roep ik uit als ze maar staan te discussiëren. Gelijk daarna gooi ik de steen met al mijn kracht tegen het hoofd van de boer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Kom we sluiten hem op in de schuur.' zeg ik als de boer bewegingsloos wordt van de klap van de steen.


    I only miss you when I'm breathing