• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer. De boer is een weduwnaar.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    Iedereen, behalve Lyra, is al op het weiland. Ze zijn al begonnen en er zijn verschillende opdrachten uitgevoerd. Bij sommige personen is de waarheid ook al bekend gemaakt...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik lach hard als hij dat zegt. Dan doet hij het vast vaak...
    'Jij bent nu.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Of eergister.' voeg ik er aan toe. 'Hmm, Cassie, Truth or Dare?' vraag ik dan.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik kijk naar Cassie, wat zou ze gaan kiezen?


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [biw ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Hmm, Cassie, Truth or Dare?' 'Hmmm, doe maar weer Dare' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Eh, oké. We zitten toch op een boeren erf? Ga maar ruitje bij hem tikken.' zeg ik dan als mijn oog valt op de boerderij in de verte die wat licht uitstraalt door een paar ramen.

    [Reageer je weer op Lonon life?]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:34 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik weet eigenlijk al dat Vince geen zware opdracht gaat geven, want hij kan soms wel een gentleman zijn.
    Als ik hem hoor meld ik me gelijk aan. 'Ik ga mee, alleen om te kijken.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:34 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Ja, ik ga ook mee. Kunnen we alleen niet beter wachten tot er geen licht meer brand.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Waarom heb ik het gevoel dat je meer gaat doen dan kijken?]

    Moon Kaboor

    Vince had Cassie gekozen en Cassie had dare gekozen. 'Eh, oké. We zitten toch op een boeren erf? Ga maar ruitje bij hem tikken,' zei hij. Ik keek naar het huis bedoelde. 'Ik ga mee, alleen om te kijken,' zei Alive. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik blijf zitten,' zei ik en maakte een bel met de kauwgom en liet hem vervolgens weer kapot gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ is goed]
    Cassie
    'Eh, oké. We zitten toch op een boeren erf? Ga maar ruitje bij hem tikken.' zegt Vince dan. Hmm, dat kan toch niet zo lastig zijn? 'Ik ga mee, alleen om te kijken.' zegt Alive. Ik kom overeind en we lopen naar de boerderij. Ik kijk even rond en zie een steen liggen en raap die op. Ik zie bijna overal in het huis licht branden en haal diep adem. Na nog een paar seconden wachten gooi ik snel zo hard als ik kan de steen tegen een van de ruitjes, die breekt waardoor de steen naar binnen vliegt. Helaas stond de boer net op het erf en komt boos op ons aflopen, 'GODVERDOMME! Wat doen jullie! Hier blijven!' 'Rennen!' roep ik en ik pak een van de jongens bij zijn arm en sleep hem mee.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ruitje tikken betekent ruitje ingooien}


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Inderdaad xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Inderdaad xd]


    [oeps faal -.- wacht ik pas het even aan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ik word meegesleept door Cassie, gelijk nadat ze het ruitje heeft ingegooid. De boer begint woest naar ons te schreeuwen en een gevoel van angst vult mijn maag.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik sprint keihard weg en zie de boer achter ons aankomen. Ik neem een duik in de bosjes en rol vandaar een greppel in.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.