• Wanneer de Poolse Elena Cesarz van de dood gered wordt door de jonge, Britse soldaat Styles realiseerd ze zich pas echt dat de tweede wereldoorlog aan de gang is. De twee raken aan de praat, kletsen wat af en zien in dat ze heel wat gemeen lijken te hebben. Pas als Harry opgeroepen wordt voor een nieuwe missie merkt Elena dat ze echt gedoemd is om voor altijd alleen te blijven, maar de twee beloven elkaar brieven te schrijven, om zo toch nog dicht bij elkaar te zijn en hun relatie tot stand te houden.

    Wat ze beiden maar al te goed weten is dat beiden hun levens niet veilig zijn. Met één verkeerde stap kan alles voorgoed veranderen. Zijn de geliefde sterk genoeg om de afstand en tijd te overleven?


    Oké, hai guys. Aangezien ik duidelijk teveel fantasie heb, had ik weer een nieuw verhaalidee. Het is geïnspireerd op Dear John, wat je er misschien uit kan leiden, maar ik ga het mijn eigen maken en er een originele draai aan proberen te geven – hopelijk, hihi. Goed, ik heb dus een aantal personages nodig en vroeg me af of jullie deze in konden vullen?

    Nodig
    # Soldaten uit verschillende landen
    # Beste vriendin Elena, tevens verpleegster in opleiding
    # Verpleegsters in opleiding. Dit zijn Poolse meisjes!
    # Inwoners van het dorp
    # Overig, kies maar iets uit, wees origineel en denk aan de tijd waarin het afspeelt!

    Invullen
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam: Als je uit Polen komt, geen Engelse achternaam aub. Gebruik eventueel Google Translate.
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum: Je kunt pas soldaat zijn vanaf je achttiende!
    Nationaliteit, geboorteplaats: Pools, Engels, Duits, Amerikaans, Canadees? Wees origineel, maar denk wel aan de tijd waar het zich afspeelt.
    Religie, familie: Denk hier vooral aan dat het zich afspeelt tijdens de tweede wereldoorlog, ik heb zowel Joodse mensen als Katholieken nodig, enz.
    Karakter: Niet iedereen is goed, lief, etc. Iedereen heeft zo zijn minpunten.
    Uiterlijk: Beroemd persoon aub, korte uiterlijkomschrijving van lengte bijvoorbeeld is ook welkom.
    Overig: Alles wat nog van belang is.
    Mag ik je waarschuwen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    Bekendmaking, rollen

    Beste vriendin: Jules Kowalski - Dumbledore
    Verpleegsters: Victoria Kazalski - Tomlinson, Edyta Stanislawa - Feminine
    Joodse meisjes uit Warschau, omgeving: Samara Niebïeski - Candyfornia, Serena Munch - Zialled
    Onderduikers: Gemma Schermer - Riverfire.
    Soldaten: Edward Oneil - Tomlinson, Casper McGomery - Lovelydemon, Jeremy Berveaux - Metaphor
    Dorpsbewoners: Janina Nowak, familie Nowak - Feminine

    Ik heb er dus voor gezorgd dat iedereen een rol krijgt, (: hierdoor zullen sommige dingen wat worden aangepast aan je personage, maar ik hoop niet dat dit erg is! (: Ik zal jullie zo snel mogelijk melden wanneer het verhaal online staat.


    AWYEAAH, bedankt!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Mags schreef:
    Bekendmaking, rollen

    Beste vriendin: Jules Kowalski - Dumbledore
    Verpleegsters: Victoria Kazalski - Tomlinson, Edyta Stanislawa - Feminine
    Joodse meisjes uit Warschau, omgeving: Samara Niebïeski - Candyfornia, Serena Munch - Zialled
    Onderduikers: Gemma Schermer - Riverfire.
    Soldaten: Edward Oneil - Tomlinson, Casper McGomery - Lovelydemon, Jeremy Berveaux - Metaphor
    Dorpsbewoners: Janina Nowak, familie Nowak - Feminine

    Ik heb er dus voor gezorgd dat iedereen een rol krijgt, (: hierdoor zullen sommige dingen wat worden aangepast aan je personage, maar ik hoop niet dat dit erg is! (: Ik zal jullie zo snel mogelijk melden wanneer het verhaal online staat.


    thankyouuuuu! _O_


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    DANKJE :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Thaaanks gurrrl.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    YEAAAAAAHNUBENIKZOBLIJDANKJEEEE!(yeah)(H):D_O_(hoera)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 15:17 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    THANK YOUU!!!!!!!! (L)(L)


    First things first, but not necessarily in that order

    THAAAAANKS!


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb Jeremy aangepast. (bloos) En bedankt voor hem te kiezen!