• Van mijn idee op Q, Purple grave, ga ik helemaal onbekende personen maken en hem ombouwen tot een echt boek. Het duurde even voordat ik het ook werkelijk zou doen, maar ja ik heb al twee hoofdstukken.
    Heeft iemand ook een idee om een verhaal te schrijven?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:33 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    Al klinkt het ego, maar ik vind toch dat ik volkomen gegroeid ben sinds ik op Q bezig ben. Wanneer ga jij je verhaal schrijven?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het lijkt me op zich wel leuk. Maar in mijn toekomst droom hoort schrijven niet bij. Dus ik denk niet dat ik ooit een boek ga schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 11:51 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb al heel wat onbekende verhalen geschreven, maar die zijn zo slecht. Zo leer ik een beetje schrijven. Ik ben nu ook weer overnieuw begonnen, en tot nu toe gaat het best goed :]

    Maar als je kijkt naar hoe ik schreef toen ik voor het eerst op Q zat (toen begon ik ook), schrijf ik nu echt héél veel beter. Uhuh, ik ben ook ego. -wbw-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb tot noch toe geen plannen, maar ik vind jouw schrijfstijl geweldig! Veel succes <3


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Al klinkt het ego, maar ik vind toch dat ik volkomen gegroeid ben sinds ik op Q bezig ben. Wanneer ga jij je verhaal schrijven?

    Ik ben ook gegroeid, maar ik krijg nog een cursus schrijven van een fantasy schrijver. ^^
    En daarvan wil ik nog wel wat leren, zodat ik nog wat foefjes in mijn verhaal kan stoppen.
    Ik ga trouwens even kijken waar je verhaal over gaat, ben benieuwd!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb het al twee keer geprobeerd maar 2 keer gefaald. dus ik begin er niet meer aan ook.
    Daarbij denk.ik percies hetzelde al vellen hier, ik moet eerst nog groeien in mijn schrijven wil het echt gaan lukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Foxfaces schreef:
    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat zou ik best willen, alleen moet ik daar wel eerst rust voor zien te vinden. En daarbij kom ik natuurlijk nergens zonder een goed idee.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Foxfaces schreef:
    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    Let it come and let it be

    Ridder schreef:
    Ik wil het wel. Maar ik wil eerst nog beter leren schrijven.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Foxfaces schreef:
    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    comfort in c h a o s

    Ridder schreef:
    Ik wil het wel. Maar ik wil eerst nog beter leren schrijven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou het dolgraag doen en heb 't ook geprobeerd, maar halverwege kom ik dan met een veel beter idee en laat ik 't weer liggen, best jammer eigenlijk, aangezien ik wel al verhalen met inmiddels rond de 20.000-30.000 woorden heb waar ik niks meer mee doe. Maar jij heel veel succes en veel schrijfplezier!


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou het wel willen, maar ik heb daar het doorzettingsvermogen niet voor, dus nope, geen boeken voor mij.


    Olive