• She whispered in his ear: "I'm Fuckable."
    "Bend over and keep quiet." He growled his reply.


    Dit is het vervolgverhaal op I'm Fuckable.


    Leeftijdskeuring: 16+
    Genre: Onbekende personen, Actie, Romantiek


    Link naar de story

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 14:49 ]

    Ik wil er sowieso een abo op. Ik heb je andere verhalen ook gelezen en ik vind ze stuk voor stuk geweldig! (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:49 ]


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik wil er sowieso een abo op. Ik heb je andere verhalen ook gelezen en ik vind ze stuk voor stuk geweldig! (:


    Je laat me blozen :$
    Thanks!! (flower)

    Bump

    (K)
    Vanmiddag ga ik lezen, I swear. Moet nu eigenlijk gaan fietsen, maar de zin ontbreekt. Kutregen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Bump

    (K)
    Vanmiddag ga ik lezen, I swear. Moet nu eigenlijk gaan fietsen, maar de zin ontbreekt. Kutregen...


    Ik heb m'n gordijnen toegelaten en studeer gezellig met het licht aan, zo word ik niet depressief van het weer x'D
    Lang leve de geschiedenis van het publiekrecht... Ik zit ergens in de 17e eeuw in Frankrijk, lucky me :9~

    (K)

    Proloog.

    Iedereen verdient een tweede kans. Of een derde kans. Of een vierde kans? Nee, de regel is twee kansen, daarna… Wat daarna? Ik heb die regel nooit kunnen bevatten. Hoe kan het een gewoonte van mensen geworden zijn iemand maar twee kansen te gunnen. Iemand die je in je hart gesloten hebt en nooit meer wil laten gaan. Wat moet je doen als die persoon 3 fouten maakt? Hem laten gaan? Zeggen: 'sorry, je kansen zijn verspeeld, ik hou niet meer van jou'? Hoe kun je zoiets zeggen? Zeg het me. Hoe kun je van het ene op het andere moment plots zeggen dat je niet meer van hem houdt, juist omdat hij een fout begaan heeft. Een fout die bestraft wordt door zijn eigen geweten. Ja, hij gaat eraan kapot. Wat moet je dan zeggen? 'Je doet zielig, get a life'? Terwijl je diep vanbinnen zelf gebroken bent en niets liever wil dan hem omarmen? Hem vergeven voor zijn begane fouten? Moet je dan de regel van twee kansen volgen, en je eigen hart opofferen? Je zou immers een idioot kunnen lijken. 'Meid, hij doet je pijn. Waarom kun je dat niet inzien? Waarom ben je überhaupt niet sterk genoeg om hem vaarwel te zeggen??' Je bent zwak, omdat je van iemand houdt. Nee, wacht. Dat klopt niet. Je wordt kwetsbaarder als je van iemand houdt, dat wel. *klik hier om verder te lezen*

    Ik hoor 's nachts de buren dit ook altijd zeggen, maar ik kan nog geen Frans, dus ik snap helemaal nooit waar ze het over hebben...

    IL0VEMARLEEN schreef:
    Ik hoor 's nachts de buren dit ook altijd zeggen, maar ik kan nog geen Frans, dus ik snap helemaal nooit waar ze het over hebben...


    Ik volg niet.. Frans? x'D

    Het is niet mijn soort verhaal, maar ik moet wel even zeggen, dat ik dat quote stukje epic vind :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Het is niet mijn soort verhaal, maar ik moet wel even zeggen, dat ik dat quote stukje epic vind :Y)


    Op welk stukje heb je het nu juist? (cat)

    DirtyGame schreef:
    (...)

    Op welk stukje heb je het nu juist? (cat)


    Degene die groot in het roze in dit topic staat :Y) -nu ga ik dat ook serieus de komende dagen in mijn hoofd hebben, waarschijnlijk-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Degene die groot in het roze in dit topic staat :Y) -nu ga ik dat ook serieus de komende dagen in mijn hoofd hebben, waarschijnlijk-


    Ghéhéhé :Y)