• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    'Ik weet niet wat jij tegen mij zou kunnen gebruiken, dus... Maar ik ben niet zo gemeen, hoor.' Ik knipoogde naar haar en op dat moment waren we terug bij het gebouw. Yasmin opende de deur, waarna hij bijna tegen mijn neus dicht viel. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje en maakte 'm voor mezelf ook weer open. 'Je had de deur wel even kunnen openhouden, hoor.' Een rilling liep over mijn rug toen de directe warmte mijn huid omsloot, ik riste mijn jas open, maar hield 'm nog wel even gewoon aan totdat we weer terug zouden zijn in mijn "kamer". 'Dan is het goed,' glimlachend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Na het liedje was mijn uitdrukking toch al iets tevredener geworden. Hij was gewoon gespannen en die zenuwen hielpen ook niet bepaald mee, maar het zou wel goed komen. We gingen gewoon een zenuwachtigheidstraining doen en desnoods verzon ik wel wat trucjes... We gingen alles uit zijn stem halen, dat zou moeten lukken...
    "Dat was niet slecht." zei ik eerlijk, waarna ik glimlachte. "Maar we gaan nu stoppen, want ik wil je niet gaan forceren om teveel te oefenen, dan wordt je schor. En we hebben nog zes dagen..." zei ik, om vervolgens de blaadjes vast te pakken en op te staan. Ik moest het liedje nog inschrijven voor hem, want anders hadden we het probleem dat iemand anders het liedje zou overnemen en dat was niet de bedoeling.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik lachte stilletjes. "Mooi gezegd, Styles. Ook al ben jij gemener dan je denkt." zei ik grinnikend. Niet op de verkeerde manier bedoelt hoor... maar ik doelde op het kietelen van eerder.
    Toen ik een verontwaardigt geluidje achter me hoorde draaide ik me geschrokken om, om vervolgens het bloed naar mijn wangen te voelen kruipen en even op mijn lip beet. "Oh, sorry..." Slim, ik moest eens beter nadenken met wat ik deed.
    Ik wist niet precies wat we gingen doen, dus ik hield me stil en keek Harry afwachtend aan. Gingen we nog oefenen of wat anders?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 22:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik schudden mijn hoofd. 'Ik ben helemaal niet gemeen, hoe kan je dat nou zeggen...' Pruilde ik sarcastisch, wat natuurlijk was ik wel gemeen. Dat is iedereen. Ik grinnikte zachtjes toen haar wangen rood werden. 'Geeft niets en je bent schattig als je bloost.' Een knipoog volgde, waarna ik voor haar uit liep naar mijn "kamer", daar opende ik de deur, ik hield 'm wel open voor Yasmin. Rustig trok ik mijn jas uit, hing deze aan de kapstok en liet mezelf in de stoel neer zakken. 'Je mag nog wel wat zingen voor me.' Glimlachend keek ik haar aan.
    [Soms ga ik ineens offline, dat komt omdat ik Grease aan het kijken ben, en zoals nu is het reclame :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Oh, kijk maar. :3 Mijn aandacht moet ik ook verdelen, aangezien mijn moeder niet blij is als ik alleen maar achter de laptop hang met het bezoek. ;p)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok een grimas en negeerde zijn woorden eventjes. Heel grappig, Harry... En toch bleef hij lief, ook al was hij af en toe een beetje gemeen... Maar dat was ik ook, ook al had ik dat nog niet echt getoond.
    "Ik ben niet schattig." zei ik meteen, waarna ik mijn hoofd hevig schudde en door de deuropening stapte. Ik glimlachte naar Harry, hing mijn vestje ook op aan de kapstok en ging weer tegenover hem zitten.
    "Wat wil je dat ik zing?" vroeg ik hem met een lachje. Ik kende vele genres, maar ik moest ook weten wat hij wilde horen...

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 22:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte uitbundig, waardoor mijn krullen vrolijk op en neer sprongen. 'Ben je wel. Geloof me nou maar. Wil je nu wat drinken?' In mijn ooghoeken zag ik dat flesje bier staan, maar dat zou niet zo'n goed idee zijn. Anders ging ik gewoon wat drinken jatten bij Louis, of het netjes vragen. Yasmin kwam tegenover me zitten en ik draaide mijn hoofd haar kant op. 'Erm, waar heb je zin in? Ik vind alles beset.' Ik beet zachtjes op mijn lip, volgens mij was ik niet zo heel erg geschikt voor het coach zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik schudde nog eens mijn hoofd en wierp hem een quasi venijnige blik toe. "Ik ben niet schattig!" riep ik uit, waarna ik weer een glimlach opzette en knikte. "Cola, graag." antwoordde ik om vervolgens lachend mijn hoofd te schudden en even na te denken. Ah, ik wist al iets... Het was niet precies mijn type zang, want het liefst zong ik energiekere nummers met een lekkere beat, maar ik zat nu toch stil.
    "Wat ben je af en toe toch kieskeurig." zei ik met een sarcastische ondertoon, waarna ik zachtjes lachte en uiteindelijk mijn keel schraapte. Ik begon Wide Awake te zingen, maar ik deed het rustig aan. Ik had geen zin om nu te forceren als ik over een paar dagen alles moest geven wat ik had.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 22:25 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Een ondeugende grijns verscheen op mijn gezicht en ik knikte opnieuw. 'Ben je wel.' Direct duwde ik mezelf omhoog uit mijn stoel en liep al naar de deur. 'Dan ga ik dat even jatten bij Louis... Aangezien ik hier alleen maar bier heb.' Met een grinnik verliet ik de kamer en liep richting Louis, ik klopte op de deur, maar er kwam geen geluid. 'Lou?' Ik duwde de deur langzaam open en zag hem zitten. 'Ik kom alleen even wat cola halen, daarna ben ik weer weg.' Grijnzend keek ik hem aan, waarna ik twee flesjes cola uit de koelkast viste en zo weer "braaf" wegliep. Na een paar seconde stond ik weer terug bij Yasmin en gaf haar een van de twee flesjes cola. 'Alsjeblieft,' het andere flesje zetten ik op de tafel en ging weer terug in de stoel zitten. Yasmin begon met zingen en glimlachend luisterde ik ernaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Toen ik klaar was met zingen glimlachte ik even, maar meteen opende ik de discussie weer. "Ben ik niet, Harry." zei ik snel, waarna ik naar adem hapte omdat ik dat net niet had gedaan.
    "Bedankt." Ik pakte de cola en nam een paar slokjes om het flesje vervolgens weer terug te zetten en een hand vermoeid door mijn haren te halen. Het interesseerde me vrij weinig op dit moment of het zat of niet. Hoofdpijn begon op te spelen, maar dat had ik vaker aan het einde van de dag. Misschien omdat ik niet zo goed had gegeten vandaag, maar dat was puur uit zenuwachtigheid geweest. Om de een of andere vage reden had ik ook nog geen honger... Totaal niet zelfs.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontwaardig geluidje. 'Waarom geloof je me niet?' Pruilend keek ik haar aan. 'Want het is echt zo, hoor. Geloof me maar gewoon.' Ik likte over mijn lippen toen ik zag hoe ze haar lippen om het flesje zetten en een paar slokjes dronk. Gauw sloeg ik mijn ogen neer, hier kon ik nog eens hele verkeerde gedachten bij krijgen. 'Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, ik vind dat je echt prachtig kan zingen.' Het werd een beetje standaard nu, misschien moest ik anders maar met iets beters komen. Ik slaakte een zachte zucht en liet mezelf ietsjes onderuit zakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik haalde mijn schouders op. "Omdat ik het niet leuk vind om schattig genoemd te worden." antwoordde ik. "Het klinkt alsof ik een kind van vijf ben..." En dat was ik niet. Tenminste, dat hoopte ik toch.
    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog toen ik Harry over zijn lippen zag likken en een speelse grijns ontstond. "Wat nou? Nooit een meisje uit een flesje zien drinken?" vroeg ik, waarna ik op mijn lip beet en uiteindelijk glimlachte. Het begon misschien een cliché antwoord te worden, maar dat gaf niet. Complimentjes bleven een leuk gebaar, of ik ze al eens had gehoord of niet. "Dankjewel." antwoordde ik, waarna ik mijn benen optrok en mijn hoofd op mijn knieën liet steunen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Een ondeugende grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik haar met een twinkeling in mijn ogen aankeek. 'Je bent schattig, je bent schattig, je bent schattig, je bent schattig. Zo goed genoeg? En je bent helemaal geen kind van vijf, totaal niet...' Het biertje dat op tafel stond kon ik deze keer niet laten staan en in een mum van tijd had ik 'm dan ook naar me toe gehaald en open gemaakt. Het flesje zetten ik aan mijn mond en tevreden nam ik een slokje, na haar woorden stikte ik bijna in mijn bier, snel zetten ik het flesje op tafel en schudden ik mijn hoofd. 'N-nee, natuurlijk niet. Dat is het niet, maar...' Oh, god. Wat een beschamend moment. Ik haalden een hand door mijn krullen en knikte voorzichtig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik keek Harry met een grimas aan en slaakte uiteindelijk een zucht, waarna ik mijn handpalmen liet zien. "Goed goed... Jij wint. Ik ben schattig, tevreden?" vroeg ik hem om vervolgens met mijn ogen te rollen en een glimlachje op te zetten. Ik kon toch geen discussie winnen van Harry, dat moest ik even onthouden...
    Ik keek met arendsogen toen hoe Harry weer aan de drank ging en lachte stilletjes om mijn gedachten. Het klonk alsof hij een alcoholist was... Toen hij zich verslikte keek ik hem even meelevend aan en wachtte totdat hij weer praatte. "Maar wat, Harry?" vroeg ik met een speelse lach rond mijn lippen. Nu werd ik toch nieuwsgierig... Alhoewel, wilde ik wel weten wat hij dacht?


    Reading a good book is like taking a journey.