• Ik heb dus wel een oogje op een jongen, een jaartje ouder als mij en de beste vriend van een jongen uit mijn klas. Één keer hebben we eens "hoi" tegen elkaar gezegd en dat was het. Daarnet heb ik m'n verlegenheid overwonnen en hem aangesproken op Facebook. Beetje gepraat enzovoort, maar dat was het. Ik wil hem wel verkering vragen, maar is dat niet te vroeg? Ik ken hem sinds september. En.. Ach, wie heeft er tips?

    Verkering vragen is wel een beetje vroeg ja, leer hem eerst wat beter kennen en stel eens voor om samen wat leuks te gaan doen.(:


    everything, in time

    Ik zou eerst eens met hem gaan afspreken. Of gewoon een gesprek voeren in real life.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Ik zou eerst eens met hem gaan afspreken. Of gewoon een gesprek voeren in real life.


    26 - 02 - '16

    - eerste ontmoeting -
    "Hé lekker ding! Wil jij mijn wijfie zijn?"
    "Sure, jij mijn manneke?"
    - verkering -

    :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je moet zorgen dat je hem vaker ziet. Misschien kan je contact maken met die jongen uit je klas, en dan een keer bij zijn vriendengroepje gaan staan in de pauze. Dan staat je crush er vast ook bij.