• Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Lijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Man/Vrouw:
    Beroep:
    Reden om het vliegtuig te nemen:
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Overige bijzonderheden:
    Uiterlijk:

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (Pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:20 ]


    Cookies!

    Lijstje
    Naam: Laura
    Leeftijd: 16
    Man/Vrouw: Vrouw
    Beroep: -
    Reden om het vliegtuig te nemen: Ze gaat bij haar vader wonen in Curaçao
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: Nope
    Karakter: Flapuit, zelfverzekerd, wil er altijd bij horen, brutaal
    Geschiedenis: Is geboren in Curaçao, daarna naar haar moeder in Amerika verhuist, maar daar kreeg ze te veel problemen dus gaat ze nu terug naar haar vader.
    Overige bijzonderheden: Is al meerdere keren geschorst geweest.
    Uiterlijk: halflang, krullend honingblond haar, grote bruine ogen, klein voor haar leeftijd.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Naam: Ziggo Johnson
    Leeftijd: 29
    Man/Vrouw
    Beroep: Werkte in een kantoor nadat zijn band uit elkaar ging
    Reden om het vliegtuig te nemen: Hij wilde een nieuw leven opstarten in een ander land
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: None
    Karakter: Ziggo is iemand die niet zonder muziek kan. Als hij zich depri voelt kan alleen muziek hem nog opvrolijken. Hij heeft een kleurrijk en vrolijk karakter en maakt graag grappen. Hij leeft het liefst met zijn vrienden aan zijn zijde en zijn vijanden ver weg. Ook kan hij soms erg fanatiek zijn.
    Geschiedenis: Hij was al van jongs af aan verzot op muziek en richtte al snel zijn eigen band op. Er kwam echter een onderlinge ruzie en uiteindelijk ging de band uit elkaar. Hij ruilde zijn kleurrijke leven in voor een grijze kantoorbaan, maar hij hoopte in een ander land opnieuw te kunnen beginnen.
    Overige bijzonderheden: Is goed in muziekinstrumenten maken en kan makkelijk een fijne sfeer creëren.
    Uiterlijk: Lang, gespierd en zijn ogen zijn prachtig opvallend grijs.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:14 ]


    Cookies!

    Naam: Pandora (Pan) Mitchell
    Leeftijd: 25
    Man/Vrouw:
    Beroep: Was een journaliste
    Reden om het vliegtuig te nemen: Ze ging voor een reportage naar een paar andere landen
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: Haar cameraman, Jim, waar ze een hechte vriendschap mee had, waarschijnlijk dood
    Karakter: Je kunt het vertrouwen van dit verlegen en schuwe meisje niet zomaar winnen. Als Journaliste is ze zee fanatiek in het benaderen van mensen, maar als het om haar buiten haar werk gaat kan ze nogal stil zijn. Ze is erg verlegen en sluit niet zo snel vriendschappen. Desondanks is ze zeer nieuwsgierig en kan ze nooit wachten tot ze weer eens op onderzoek uit kan gaan.
    Geschiedenis: Ze was zeer onzeker op school en werd daar dan ook regelmatig gepest. Ze heeft het achter haar gelaten, maar haar onzekerheid draagt ze nog steeds bij zich. Jim was degene die haar dat ene beetje zelfvertrouwen gaf.
    Overige bijzonderheden: Ze kan op plaatsen komen waar een normaal mens nooit zou kunnen geraken doordat ze erg lenig is en goed kan klimmen.
    Uiterlijk: Op deze foto is ze een paar jaar jonger dan ze nu is.
    Ze heeft een puntige kin en lange goudblonde haren met een rechte pony. 's Ochtends zit het altijd ontploft -maar dan ook echt, echt heel erg exploded-

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:23 ]


    Cookies!

    Gaat er nog iemand inschrijven of zijn mijn ideeën echt zo waardeloos?


    Cookies!

    Kun je een meisje reserveren? Ik vul 'm morgen wel in. ^^

    EDIT:
    Hoezee Curaçao. Mijn pa komt daarvandaan, ik ben er zelf ook geweest en ga in april weer. Daar kan ik wat mee :3

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:00 ]

    Come on peeps!
    Ik bijt niet ):


    Cookies!

    Naam: Rachel Eiden
    Leeftijd: 12
    Man/Vrouw: vrouw
    Beroep: schoolier
    Reden om het vliegtuig te nemen: gaat haar vader bezoeken (ouder zijn gescheiden)
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: alleen kent niemand
    Karakter: verlegen, hyper en vriendelijk
    Geschiedenis: niet heel veel vrienden op schoolheeft eigenlijk vlieg angst maar wegen ruzie moet ze voor een tijdje bij de vader wonen. Moeder is verslaaft vader is weg gegaan met andere meid.
    Overige bijzonderheden: ze heeft astma en moet medicijnen nemen.
    Uiterlijk:


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Naam: Chiya Amorina Hoshi
    Leeftijd: 17
    Man/Vrouw: vrouw
    Beroep: school
    Reden om het vliegtuig te nemen: naar familie in Curaçao
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: alleen
    Karakter: slim, goed met natuur, houdt van muziek en anime. Ze heeft (niet altijd) een goed gevoel voor humor. Ze draagt niet graag meisjesachtige kleren. Ze kan goed tekenen, schrijven, dansen en zingen. Kortom: ze is vrij creatief.
    Geschiedenis: haar moeder is overleden toen ze 13 was en haar vader heeft haar buiten gegooid. Haar oma wil haar opvangen. Al haar neefjes en nichtjes en tantes en oom houden allemaal ook nog van haar. Ze is vroeger gepest op school, die wisten dat ze aura's kon zien.
    Overige bijzonderheden: ze ziet aura's en kan healen, maar dat wil ze liever niet vertellen, i.v.m. haar verleden. Ze is trouwens single.
    Uiterlijk:



    (ze heeft geen bril en ze heeft wel een hond op Curaçao, maar niet op het eiland waar ze neerstorten.)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 19:24 ]

    @thePineapple, zal ik Jim aanmaken? Of heb je dat liever niet? Kan ik best begrijpen ;) Dan maak ik ander persoontje aan =D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Je mag Jim wel maken hoor ;D
    Je kan trouwens max. 4 personen hebben als je later nog iemand erbij wilt :3

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:17 ]


    Cookies!

    Naam: Dan Blake
    Leeftijd: 26
    Man/Vrouw: Man
    Beroep: Maatschappelijk werker in Jeugdgevangenis
    Reden om het vliegtuig te nemen: gaat met zijn zusje Aria op bezoek bij hun opa & oma
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: zus Aria
    Karakter: Dan is lief en zorgzaam, als je hem naar rustig benaderd. Hij weet alleen wel bij zijn standpunt te blijven aangezien hij in een Jeugdgevangenis woont.
    Geschiedenis: Dan en Aria wonen thuis in Chicago bij hun ouders. Ze wonen buiten de stad op het platteland. Dan was altijd al een rustiek type en kon altijd al goed met Aria overweg.
    Overige bijzonderheden: --
    Uiterlijk:



    Naam: Aria Blake
    Leeftijd: 19
    Man/Vrouw:vrouw
    Beroep: Verslavingszorgmederwerker automutilatie
    Reden om het vliegtuig te nemen: Samen met Dan naar hun opa en oma op bezoek.
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: broer Dan
    Karakter: Aria is aardig en vriendelijk, maar wel verlegen.
    Geschiedenis: Aria was altijd al goed bevriend met haar broer en was vorig jaar samen met hem gaan backpacken. Nu ze op zoek zouden gaan naar hun oma wouden ze dat daarna ook doen, wat er dus niet van gekomen is.
    Overige bijzonderheden: Heeft last van migraine.
    Uiterlijk:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ach ja, ik maak er lekker nog een aan (;

    Naam: Mason Jaden Martin
    Leeftijd: 18
    Man/Vrouw: mannelijk
    Beroep: school
    Reden om het vliegtuig te nemen: gaat een halfjaar naar tante in Florida.
    Familie/vrienden/etc. op het vliegtuig: alleen
    Karakter: vaak vrolijk, niet vaak verlegen, toch een beetje voorzichtig met nieuwe mensen ontmoeten. Koppig, grappig, snel, kan goed praten & luisteren. Kan soms bot uit de hoek komen. Raakt snel in paniek.
    Geschiedenis: Zijn moeder probeerde hem te vermoorden toen hij negen was. Hij is weggelopen en heeft vanaf zijn tiende (hij was de dag erna jarig) op straat gewoond, tot een weldoener hem 300.000 euro gaf. Daarmee ging hij eten en kleren kopen, en nu gaat hij met het vliegtuig mee om bij zijn tante te wonen.
    Overige bijzonderheden: hij is erg lenig. Je ziet in het verhaal wel hoe (; En hij is single.
    Uiterlijk:


    (Ook hij draagt geen bril.)

    ik ik ik ik ;D verveel me namelijk heel dood..
    En heb gewoon zin om een poppetje hopeloos verliefd te laten worden -again ;D vrijwilligers die mee verliefd willen worden ? ik maak toch een meisje ;d-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    ik ik ik ik ;D verveel me namelijk heel dood..
    En heb gewoon zin om een poppetje hopeloos verliefd te laten worden -again ;D vrijwilligers die mee verliefd willen worden ? ik maak toch een meisje ;d-

    Ikke. Mason dan wel he. (;
    Genoeg gehad van Luna of reageert Sioux niet meer? x"d

    Randomness schreef:
    (...)
    Ikke. Mason dan wel he. (;
    Genoeg gehad van Luna of reageert Sioux niet meer? x"d


    Sioux is bezig met huiswerk + die hele rpg raakt dood.. dan word het ook minder leuk.. En is goed ;D jij word het slachtoffer ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you