• Ik weet niet waar dit hoort

    Mijn konijn heeft 2 verschillende oogkleuren, echt heel grappig. Lichtblauw en donkerbruin, terwijl de ouders allebei bruin hadden, echt heel vaag. Kennen jullie ook mensen of hebben jullie ook dieren met twee verschillende oogkleuren? Ik vind dat zo apart, haha.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat duid er meestal op dat ze doof zijn aan de kant lol.
    Nee, ik ken geen dieren verder die dat hebben.


    Your make-up is terrible

    Ah, dat -op de foto- linkeroog vind ik echt heel eng zo. D:
    De conciërge bij mij op school heeft trouwens één lichtblauw en één donkerblauw oog haha.


    everything, in time

    Een gastje in mijn klas had een blauw en een bruin oog. Vervelend gastje was dat.

    Schattig konijntje trouwens!

    Mijn mama heeft dat een beetje, haar ene oog is wat groener dan de andere, die is meer grijs.


    Bad decisions make good stories.

    Twee meisjes uit mijn klas hebben dat, ze hebben allebei één blauw en één bruin oog en in de eerste had een jongen uit mijn klas dat.
    Vrienden van mijn ouders hebben ook een kat met twee verschillende kleuren ogen.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn moeder heeft een bruin en een blauw oog :x
    Haha maar wat een schattig konijntje trouwens!


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Een witte kat die altijd liep bij de middelbare school. een groene en een blauwe oog als goed is ;d vet schattig was dat.

    Verder.. me zus.. maar die heeft gewoon een bruine streep of een groot bruine vlek in 1 oog ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn vorige hond had dat ^^


    Life is hard and then we die

    Heterochromia iridum
    Komt veel voor bij witte dieren.
    Meer Melanine cellen hebben in één oog dan de ander is de oorzaak. Een mooie mutatie hihi.


    Here & Now

    Ja, mijn vorige buren hadden ook een konijn met twee kleuren ogen.


    Ex astris, sciencia

    Een vriendin van mij heeft 2 blauwe ogen, maar in haar ene oog is een bruin plekje :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Humble schreef:
    Ah, dat -op de foto- linkeroog vind ik echt heel eng zo. D:
    De conciërge bij mij op school heeft trouwens één lichtblauw en één donkerblauw oog haha.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ken niemand die dat heeft, maar dat ziet er wel cool uit!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb dat! Een groen en een bruin oog. (:


    The sun will rise and we will try again.