• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Ik kijk even om mijn bed heen en zie overal kleding stkken liggen, nu pas merk ik dat ik helemaal niks aan heb op de dekens over me heen na. 'Ik verlang naar je,' zeg ik zacht geeuwend.

    [Wat vind je van de Paranormal Activity? :p]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 21:55 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Ik ook naar jou,' zeg ik half flirtend half slaperig.

    [Haha kijken nu nog een andere maar die is helemaal niet eng.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Again and Again.' citeer ik vanuit dat ene liedje met een grote big smile op mijn face. 'Weet jij nog allemaal wat er gister is gebeurt?' vraag ik dan na een tijdje.

    [wel als je alleen thuis bent... Het is al laat... Je bent helemaal alleen... En je hond is de trap opgeklommen, durft niet meer naar beneden en je hem dus kwijt bent xD]]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik denk even na, 'mike had iets in zijn drankje gekregen en wij hebben ehm ja,'

    [Hhmm ik heb geen hond, maar ik zit niet in mijn eentje a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Dat laatste weet ik nog wel,' zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht. 'En de sporen ervan zijn ook overal om ons heen te bekennen.' zeg ik met mijn hoofd naar alle kleren op de grond wijs.

    [ik toen wel, einzelganger dat ik ben xd.]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kijk even rond en grinnik even. 'Misschien moeten we volgende keer iets netter doen,'

    [Haha arme jij, heb je die nacht geslapen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Of de volgende keer is zometeen en ligt alles nog precies op dezelfde plek?' fluister ik zachtjes bij haar oor.

    [nadat ik me zelf afleidde met lord of the rings en de avondploeg van slamfm wel xd]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:52 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Misschien wel,' fluister ik terug en ik begin hem weer voorzichtig te kussen.

    [Wanneer word de film eng? We zitten nu op 30 min]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Hopelijk.' kan ik nog net uitbrengen voor ze weer begint met kussen waar ik gulzig antwoord op geef.

    [Weet niet meer precies, is al een tijdje terug :p]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince gaat gulzig op de zoen in en ik druk me stevig tegen hem aan en ga met mijn tong langs die van hem.

    [Lol ik vind het tot nu toe echt niet eng]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik laat mijn tong zijn vrije weg gaan en streel met mijnnene hamd langs haar rug en met de andere door haar haar.

    [ik ken hem zowat niet meer :s, ik ga hem denk ik morgen ochtend maar weer zoeken om te kijken xd. Wil je het zo weer skippen ofzo? xd]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 23:13 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik laat mijn ene hand rusten in zijn nek en de andere laat ik steeds verder naar beneden glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik streel steeds iets lager met mijn hand, precies te gelijk met haar hand die over mij glijd.

    [xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [oeps, dubbel ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 23:24 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra Michelle Silver

    Kreunend wordt ik wakker en kijk op de wekker naast mijn kingsize bed. Bijna 5 uur. Nou nou. Wat krijgen we nu ? Ik ben nooit een vroege vogel. Langzaam draai ik me op mijn rug en denk na over wat er gisteren was gebeurd. Hmm. Pub, dronken, vallen, Valeria, Irial, zingen, spelen, solo, vingers. Jap, het kwam terug. Grappig. Ik keek naar een kaartje dat naast me lag op de plaats waar mijn telefoon ook te vinden was. Een nummer. Valeria misschien ? Ik vraag het haar nog wel eens. Als ik haar tegenkom natuurlijk.