• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Caitlynn Abigail•


    Ik hoorde het gesprek op een afstandje dat tussen Aimee en Mike plaatsvondt.
    'Headless coons heten ze.' Zei ik glimlachend.
    'Caitlynn Abigail tot uw dienst.' Dit keer sprak ik wat harder aangezien de muziek met het kwartier harder leek te gaan.
    Weer glimlachtte ik en nam een slok van mijn bier, die nu inmiddels bijna leeg was.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mike Timothy Reynolds.
    Ik zat nog maar net in de pub en het werd gezellig vol. Mijn plaats aan de bar was goed gekozen, ik zat al met twee meiden te praten. "Hoi, ja zeker. Met jou ook?" Vroeg ze. "Ja, met mij alles goed." Mompelde ik. Het waren of het goed met iemand ging vond ik een slecht onderwerp om mee te beginnen, want iedereen zei toch altijd dat het goed ging. "Hoe heet je?" Vroeg ik. "Als ik vragen mag." Mompelde ik erachter aan. Ik moest toch een beetje beleefd blijven. Ik richtte me weer tot Aimee en nam een slok van mijn bier. "Weet jij misschien hoe de band heet die hier vanavond komt?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik ben hier pas voor de eerste keer. Het schijnt dat hier wel eens beroemde mensen langs komen, als ik mijn een paar van mijn vrienden moet geloven." Mijn blik gleed naar het podium waar nog niemand stond. "In ieder geval is de sfeer hier wel goed." Concludeerde ik met een grijns.

    Roselyn June Wright

    'Hij is best knap, vind je ook niet?' Ik wend mijn blik van het raam en kijk naar het barmeisje.
    'He, wie?'
    'Die, jongen,' zegt ze en ze knikt naar een jongen die een aantal krukken verderop en met een paar meisjes zit te praten.
    'Eh, ja gaat wel,' antwoord ik ongeïnteresseerd waarna ik een slok van mijn cola neem.
    'Oh, jij bent niet zo'n flirterig type, he?' Glimlacht het barmeisje. Ik grinnik even kort.
    'Nee, niet echt,'
    'Goed zo. Moet je mee doorgaan,' vervolgt ze lachend. Ik lach ook en vang even een korte blik van de jongen op. Ik glimlach vriendelijk waarna ik een gesprek voortzet met het barmeisje.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:07 ]

    Aimee Jade Tempeste

    "Nee, ik ben hier pas voor de eerste keer. Het schijnt dat hier wel eens beroemde mensen langs komen, als ik mijn een paar van mijn vrienden moet geloven." zegt Mike. 'Headless coons heten ze. Caitlynn Abigail tot uw dienst' zegt een meisje glimlachend. 'Dankjee, weet je of ze een beetje goed zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caitlynn Abigail•



    'Caitlynn Abigail.' Zeg ik glimlachend tegen de jongen.
    "Weet je of ze een beetje goed zijn?" vraagt Aimee. Even denk ik na. Piece of shit. Dat waren ze. Alhoewel de muzikanten wel top waren, maar die zanger mochten ze van mij part inruilen.
    'Hmm..' zeg ik bedenkelijk en draai mijn glas even rond tussen mijn handen.
    'Laat ik maar gewoon eerlijk zijn.. De zanger zingt alsof hij de hele avond op de staart van een kat trapt. Maar dat weet hij ook dondersgoed, hij is alleen beroemdheidsgeil.' grijns ik naar haar. Tja, truth is the truth, de jongen was zo arrogant als wat. Mooi dat ik niet met hun de studio indook.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    Voor de spiegel sta ik naar de littekens op mijn buik en borstkas te kijken. Snel trek ik er mijn t-shirt over.
    Weg, stop ze weg.
    Het enige dat nog boven de v-hals van mijn t-shirt uitkomt zijn stukjes van mijn tattoo. Ik kijk even of mijn armband nog op zijn plaats zit en dan ben ik klaar om te vertrekken. Ik neem geen moeite een vest aan te doen, gezien ik die in de pub niet nodig heb. Ik loop naar beneden en stap in mijn auto. Elke keer wanneer ik er in stap voel ik me zo trots. Hier heb ik zelf voor gespaard, zonder hulp van pappie. Ik start de motor die ronkt als een panter. Dan vertrek ik naar de pub. Daar aangekomen heb ik snel plaats gevonden. Ik wandel de bar binnen en loop meteen naar de bar waar ik een 7UP bestel. Alcohol is niet aan mij besteedt.
    Ik draai me om en leun met mijn ellebogen op de bar. Een roodharig meisje springt meteen in het oog. Dan laat ik mijn ogen verder glijden, om te zien of ik iemand herken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aimee Jade Tempeste
    'Laat ik maar gewoon eerlijk zijn.. De zanger zingt alsof hij de hele avond op de staart van een kat trapt. Maar dat weet hij ook dondersgoed, hij is alleen beroemdheidsgeil.' grijnst Caitlynn. Ik grinnik even, 'misschien moet jij dan maar gaan zingen,' zeg ik tegen Mike.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    "Caitlynn Abigail." Zei ze met een glimlach tegen me. "Mooie naam." Ik luister naar het gesprek tussen Caitlynn en Aimee, ze hebben het over de band die vanavond zal komen spelen. "Laat ik maar gewoon eerlijk zijn.. De zanger zingt alsof hij de hele avond op de staart van een kat trapt. Maar dat weet hij ook dondersgoed, hij is alleen beroemdheidsgeil." Ik schudde mijn hoofd. "Ik ga niet naar een verneukte zanger luisteren. Laat mij zingen, ik kan het niet, maar ik zing temisnte niet alsof ik op de staart van een kat trap." Grinnikte ik en dronk mijn glas bier leeg. Ik wenkte het barmeisje en bestelde er nog eentje. Dan dacht ik na. "Aimee of Caitlynn kunnen jullie niet zingen?" Vroeg ik nieuwsgierig.

    Caitlynn Abigail•

    Ik kijk even lachend naar de jongen.
    'Oh yes please!' zeg ik als hij voorstelt te zingen. 'Alleen.. Achja.. Als hij gaat zeuren vertel ik 'm wel hoe 't zit. Eigenlijk heb ik dat al gedaan, en de rest van zijn band was het er zelfs mee eens. Maar ze durven het niet tegen hem te zeggen.' Leg ik uit.
    "Aimee of Caitlynn, kunnen jullie niet zingen?" vraagt Mike. Ik drink mijn glas leeg en bestel nog een biertje.
    'Of ik kan zingen?' grinnik ik ongelovig. 'Ja, ik kan het. Maar goed zingen is een ander verhaal. Geef mij maar een instrument.' Glimlach ik zachtjes terwijl ik een slok van mijn biertje neem.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:20 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mike Timothy Reynolds.
    "Oh yes please!" Riep Caitlynn. "Alleen.. Achja.. Als hij gaat zeuren vertel ik 'm wel hoe 't zit. Eigenlijk heb ik dat al gedaan, en de rest van zijn band was het er zelfs mee eens. Maar ze durven het niet tegen hem te zeggen." Legde ze uit. "Nou, zal ik het dan maar vertellen?" Zei ik en trok mijn wenkbrauw op.
    "Of ik kan zingen?" Herhaalde ze ongelovig. "Ja, ik kan het. Maar goed zingen is een ander verhaal. Geef mij maar een instrument." Ik lachte. "Ja, ik speel zelf gitaar. Zingen, mwha, ik kan het het maar goed niet. Ik wil wel wat proberen?" Stelde ik voor.

    Aimee Jade Tempeste

    Ik grinnik even. 'Jullie mogen zelf kiezen wie gaat zingen en wie gaat spelen. Ik ben wel een danser'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    "Jullie mogen zelf kiezen wie gaat zingen en wie gaat spelen. Ik ben wel een danser." Grinnikte Aimee. "Eingelijk ben ik meer een voetballer, maar zingen heb ik van mijn moeder geleerd. "Caitlynn, welk instrument speel jij?" Vroeg ik enthousiast. Ik had echt zin om te spelen en zingen, dat was jammer, maar ik zou geen hele avond naar een slechte zanger willen luisteren. En deze pub was toch best vol en bekent, misschien vonden ze het toch goed, je wist het niet, als je het niet probeerde.

    Caitlynn Abigail•

    "Ik wil wel wat proberen?" Zegt Mike. Ik glimlach.
    'Doen!' moedig ik hem aan. 'Je leeft maar in keer. En niet geprobeerd is altijd mis.' Zeg ik glimlachend.

    "Ik ben wel een danser." Zegt Aimee.
    'Cool!' Zeg ik enthousiast. Als klein kind danste ik ook ontzettend veel, maar dat was meer streetdance. En later besloot ik dat het niet zo goed voor me was aangezien ik een eenwichtsstoornis had en daarom nogal vaak over mijn eigen benen kon struikelen.
    'Wat voor soorten dans doe je?' vroeg ik nieuwsgierig aan Aimee.

    Ik richtte me tot Mike en begon te grijnzen.
    'Drum, piano, gitaar een heeel klein beetje, trompet, bugel en viool.' Leg ik met een glimlach uit. 'Maar mijn nummers 1 blijven drum en piano.' voeg ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:36 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste

    'Wat voor soorten dans doe je?' vraagt Caitlynn nieuwschierig. 'Van alles. Modern en ballet maar ook streetdance, hip-hop en een beetje breakdance,' beantwoord ik haar vraag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    "Doen!" Moedigde ze me aan. "Je leeft maar in keer. En niet geprobeerd is altijd mis." Ik knikte. "Ik ben het compleet met je eens." Caitlynn voerde achter mijn rug langs een gesprek met Aimee, ik keek naar het barmeisje en wenkte. "Kom er vanavond nog iemand spelen?" Met mijn hand maakt ik en gebaar naar het podium. Ze schudde haar hoofd en vertelde dat Headless coons zou komen, maar dat de zanger niet kon zingen. Ik vroeg of ik mocht zingen en ze haalde iemand anders erbij. Hij vond het goed en er verscheen een brede glimlach op mijn gezicht. Caitlynn richtte zich weer tot mij. "Drum, piano, gitaar een heeel klein beetje, trompet, bugel en viool." Zei ze trots. "Jezus, jij speelt echt veel instrumenten!" Ik glimlachte. "Ik heb net even aan de eigenaar gevraagd of we mogen spelen en hij vond het goed." Caitlynn voegde nog wat toe aan haar antwoord. "Maar mijn nummers 1 blijven drum en piano." Ik knikte. "Ik op de gitaar, jij op de piano?" Stelde ik voor. "Noem eens een nummer, misschien ken ik het."