• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Hmmm.. ik was jaloers." Gaf hij toe. Mijn vermoeden klopte.."Waarom zou je jaloers zijn?" Vroeg Aimee. "Op mij." Antwoordde ik opeens en hield mijn blik strak op tafel gericht.

    Luna Leroux

    Ik zette de muziek op pauze en keek naar mijn tekening. 'Mama,' zei ik zachtjes. Het was al aardig donker geworden buiten. Ik pakte mijn spullen en liep naar de vrijetijdsruimte. Ik liet me daar vallen op een bank en keek betraand naar de tekening.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Ja hij heeft gelijk...' zeg ik weer zo zacht... Wacht eens even, 'Hoe weet jij al die dingen, Steef?!' vraag ik opeens op een luidere toon.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    "Op mij.' zegt Steef. Ik kijk hem vragend aan. 'Ja hij heeft gelijk...Hoe weet jij al die dingen, Steef?!' 'Daar gaat het nu niet om! Ik snap nog steeds niet waarom je jaloers was op Steef!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Ja hij heeft gelijk..." Mompelde Vince bíjna onhoorbaar. "Hoe weet jij al die dingen, Steef?!" Riep hij opeens uit op een luide toon. "Sorry dat ik het verzwegen heb." Begon ik. "Ik ben telepathisch en kan gedachten en gevoelens waarnemen." Vertelde ik. "Ik merkte dus dat je jaloers op me werd, maar ben toch door gegaan met mijn flirt gedrag." Ik keek even naar Vince en toen weer naar de tafel. Hij zal wel kwaad op me worden..

    Midna schreef:
    [biw ;d]

    Wb trouwens. (;

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik verveelde me en had geen idee wat ik moest doen. Ik miste mijn ouders voor geen moment. Ze hebben me in dit huis gestopt omdat ik anders ben, dacht ik. Ze kunnen de pot op. Ik kwam er op mijn zevende achter en zij op mijn vijftiende. Toen kon ik opeens niks meer goed doen. Ik was eng. Ook op school. Niemand durfde mij aan te spreken of zo, ze dachten dat je met healen ook mensen pijn kon doen. Dûh, ze wisten blijkbaar niet eens wat healen betekende. Ook die aura's vonden ze maar eng. Ik vind het wel grappig, lekker vrolijk, al die kleuren. Alleen als ik ziek was zag ik maar dunne randjes, heel vreemd. Mijn ouders zagen in een advertentie het Lyle House, en hup, binnen no-time was ik ingeschreven. Eigenlijk vond ik het niet zo erg. Was ik van ze af. Maargoed, ik kon wel nergens heen door die stomme beveiliging en hekken.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Wow,' zeg ik alleen maar en zwijg even. 'Dus ik kan nooit iets geheims denken zonder dat jij het weet in de buurt bent?' daar moet ik dus voor gaan oppassen, noteer ik dan in mezelf.
    Vervolgens richt ik me weer op Aimee, 'Wie wordt er nou niet jaloers als een andere jongen met jou staat te flirten.' zeg ik dan maar meteen dat ze maar meteen de waarheid hoort.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Wie wordt er nou niet jaloers als een andere jongen met jou staat te flirten.' zegt Vince. Ik frons even en laat me weer languit op de bank vallen. Ik ben helemaal in de war, 'wat is er dan zou bijzonder aan mij?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Wow." Zei hij en zweeg. "Dus ik kan nooit iets geheims denken zonder dat jij het weet in de buurt bent?" Vroeg hij. "Nee, ik kan als ik wil altijd alles waarnemen, maar dat doe ik niet. Het kost me veel moeite en ik moet te concentreren." Antwoordde ik eerlijk. "Wie wordt er nou niet jaloers als een andere jongen met jou staat te flirten." Zei Vince, direct de waarheid. Ik grinnikte, ook al had ik het niet moeten doen.

    [Ik ga wel zoo.. leren + slapen. I'm tired.]

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Weet ik veel, veelmvergeleken met de andere meisjes hier.' zeg ik dan maar als antwoord.


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    Ik smeet de tekenblok op tafel. Ik zette de tv aan. Zachtjes snikte ik nog na. Ik ging met mijn zijkant tegen de rugleuning aan zitten. Ik trok mijn knieën op en sloeg mijn armen eromheen. Mijn hoofd legde ik op zijn zij op me knieën. Zo ging ik tv kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    'Weet ik veel, veel vergeleken met de andere meisjes hier.' Ik frons weer, 'zo anders dan de andere meisjes ben ik tegen niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Inderdaad niet, voor de meeste jongens. ,aar voor sommigen wel!' antwoord ik weer.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Inderdaad niet, voor de meeste jongens. ,maar voor sommigen wel!' Ik schud verward mijn hoofd. 'En dan zeggen ze dat meisjes ingewikkeld zijn,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'En dan zeggen ze dat meisjes ingewikkeld zijn,' hoor ik haar zacht mompelen. Even lach ik, 'Niemand heeft ooit gezegd dat Jongens dat niet zijn, toch?'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 22:36 ]


    I only miss you when I'm breathing